Jumaat, 17 Februari 2012

G.SENDUDUK PUTEH

GELIGA SENDUDUK PUTEH 
( Sama dengan Geliga Senduduk sebelum Ini )



Sama dengan Geliga Senduduk Puteh Yang saya pamerkan sebelum Ini. Cuma Warnanya agak gelap sedikit dari Geliga Pertama.

PADA ASALNYA SAYA INGAT AKAN MENDAPAT G.CENUAI EMAS... TAPI TAK DAPAT SEBAB BELUM SEMPAT DIAGIHKAN, DAH ADA ORANG YANG MAHARKANNYA...MAAF YA

Geliga Ini pada mulanya ingin dimaharkan dengan Nilai RM 600 Juga. Namun Guru Saya Memperuntukkan Geliga Ini Sebagai Hadiah Bagi Yang berminat Dengan Nilai :

Kod Produk : G.P.M.P-02
Bentuk : Permata Cincin
MAHAR : RM 300 ( Termasuk Pos )


* Terima kaseh kepada Tuan Shamsul Kl

4 ulasan:

  1. Assalamualaikum En. Mat,

    Boleh saya tahu keistimewaan geliga Senduduk Puteh ni?

    Terimakasih
    Shamsul

    BalasPadam
  2. Geliga senduduk puteh ni banyak sekali kelebihannya..boleh dikatakan geliga jenis ini adalah dari yang teramat sukar untuk menjumpainya...

    Kegunaannya insyaallah:

    - Penunduk
    - Pelaris ampuh
    - Perubatan
    - Penaik seri wajah
    - Pengikat kaseh sesama makhluk ( niat sahaja )
    - Wibawa diri untuk kerja, berniaga, berpolitik...terutama politik..insyaallah..boleh nampak kesan drastiknya...

    GPMP 2 ni masih belum ada menempah mungkin ingat geliga ini klon bagi yang sebelum ini ( en mazlan beli )... sebenarnya tidak... jika saudara tgk betul2..kilauan cahayanya juga berbeza, warnanya sikit gelap dari sebelum ini...kelebihannya juga sama....

    Sayang saya x dapat geliga cenuai emas untuk rezeki tuan semua... geliga tu memang mahal gileeeer di pasaran.. cina cina memang berebut nak membeli , melayu pun ada jugak yang nak, tapi tu lah ...selalu depa juai harga mahai.... kat sini saya nak bagi SPECIAL PRIZE sangat sangat... sapa yang ada rezeki mendapatkannya..alhamdulillah lah.....

    Untuk hubungi saya :

    EN MAT : 017-825 9540

    BalasPadam
  3. saya ada sebentuk cincin untuk dimahalkan tapi tak tahu macamana,cicin yang digelar geliga......pemberian seorang tua pada saya,saya tidak mahu simpan lagi geliga itu kerna ia macam hidup,tiap kali saya memakainya ia seolah olah mengigit jari saya,yang peliknya kalau demam atau sakit dalam tubuh dengan izin Allah baik.apa pendapat tuan

    BalasPadam
  4. saya ada sebentuk cincin untuk dimahalkan tapi tak tahu macamana,cicin yang digelar geliga......pemberian seorang tua pada saya,saya tidak mahu simpan lagi geliga itu kerna ia macam hidup,tiap kali saya memakainya ia seolah olah mengigit jari saya,yang peliknya kalau demam atau sakit dalam tubuh dengan izin Allah baik.apa pendapat tuan

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN