Rabu, 1 Februari 2012

GELIGA IBU MUTIARA

GELIGA IBU MUTIARA ( RARE ITEM ) 


Sepasang

Geliga Ibu Mutiara ini sebenarnya dah lama dalam simpanan saya, tapi disebabkan saya tak tahu namanya dan mencari orang pandai batu untuk mengenalinya.. Alhamdulillah..namanya Geliga Ibu Mutiara Asli...Saya tak tau berapa nilai sebenar bagi geliga ini .. Tak apalah..letak murah murah sudah... biar cepat habis..boleh tarik lagi...Rezeki Allah bagi...

KELEBIHANNYA:

Ianya Geliga alami lagi asli, bukan sintetik, batu masak dan juga TIADA KAITAN DENGAN KHADAM ATAU JIN, Batu tarik ni... kelebihannya cuma kami tak beli dari kedai sahaja hehehe.

- Penganyir ( Untuk kaki pancing )
- Walit--- MAsukkan ke dalam bank walit anda, insyaallah beribu ekor walit datang berkumpul
- Rezeki Kuat ( tak mudah putus )
- Wajib beli sepasang sebab insyaallah ianya pandai beranak menjadi banyak, datang pun berpasang

Tapi... saya lebih berat ke arah kaki pancing sebab dah banyak pelanggan kaki pancing yang memberikan respon positif. Insyaallah... Anugerah Allah tetap yang ter HEBAT.

MAHAR : RM 46/Sepasang ( termasuk kos Penghantaran )


- SOLD OUT -

* stok terhad, sekali dapat x pernah dapat banyak, stok sedia ada sekarang cuma 4 pasang 


* Terima kaseh kepada En Murzi, Kuala Muda Kedah

17 ulasan:

  1. Salam, Tuan ada lg ke geliga ibu mutiara ni....
    klu ada lg bgth sy (sms ke 019-2006287)
    sy nk guna buat mancing ikan.....

    Terima kasih banyak

    BalasPadam
  2. percaya atau x, aku bagi geliga ni kat member itu hari bagi dia pinjam jap, sekali naik kerapu 8 kilo da..memang dasyat..pastu ada gak beberapa kilo ikan-ikan yang lain..masyukk beb walaupun aku lom try..tak sempat lagi nak merasai keindahannya..

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah... baguslah.. itulah rahsia Allah kepada sebutir batu..syukran

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  6. sepupu saya guna ibu mutiara mancing kat tepi pantai je... bukan kelong... naik 33 ekor ikan dan seekor ikan pari.... subhanallah hebat khasiat ibu mutiara ni Allah bagi.... biasanya pari tak naik sampai tepi pantai.... ajaib tol...

    juga sama seperti kes di atas... geliga mutiara ini ingin dipegang oleh guru lain pada sepupu saya baru nak capai bulu romanya meremang.... tok guru kata lain macam barang kau nie....

    BalasPadam
  7. Masuk pertandingan memancing bagus ni....

    PERTANDINGAN MEMANCING PLANET JORAN
    Tarikh: 1 April 2012 (Ahad)
    Masa: 8.45 pagi hingga 1.00 petang
    Lokasi: Taman Tasik Titiwangsa, Kuala Lumpur
    Juara: RM50,000.00
    Tempat Ke-2: RM20,000
    Tempat Ke-3: RM8,000

    BalasPadam
  8. sayang.... sekarang belum ada lagi stoknya.... benda tarik tarik ni ikut musim tuan puan sekalian....kalau ada saya akan maklumkan dengan sms font besar... hehehe

    BalasPadam
  9. saya berminat...tolong email saya...
    zosobi_punkster@yahoo.com.my

    BalasPadam
    Balasan
    1. Talipon atau SMS je terus Tok Mat 017-825 9540
      Kadang-kadang Tok Mat tak bukak Laptop sebab sebuk mengurut....

      Padam
  10. Tok, Kalau Ada Tolong Lock Kan untuk Saya satu ya? saya suda lama mencari item2 yg berkhasiat untuk memancing ni tok.

    BalasPadam
  11. salam tok kalau ada tolong lock 1 kul atau sms saya tok klu ada lg nak buat memancing.

    BalasPadam
  12. Aku ada dua pasang batu ini ... arwah mak aku punya

    BalasPadam
  13. pm saya tuan klu ade lg geliga mcm ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaAllah puan..tapi setakat ni lum ada lg..mmg susah sgt2 nk dpt coz mmg rare..

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN