Selasa, 21 Februari 2012

PENARIKAN PERMATA 17/2/2012

Assalamualaikum wbt kepada semua pelanggan geliga bunian yang di hargai

Stok geliga terbaru dan model lama sudah ada dalam simpanan saya dan insyaallah bakal di muat naik ke blog ini pada esok                      ( 22/2/2012 )

Tuan/Puan Boleh menyemak semula stok baru ini pada jam 5.00pm esok ( 22/2/2012 )

Saya nak muat naik malam ni...baru tadi saja... fail yang saya terima besar, saya cuba kecikkan piksel nya, alih alih bila dah dikecikkan semua fail tu KOSONG...aduh..ai... 

Saya minta maaf di atas kesilapan teknikal yang saya cipta sendiri ni akibat buta Komputer dan membuatkan saudara /ri semua tertunggu tunggu... Maaf Ya..

Esok...saya janji... kalau masih bernyawa lah ..insyaallah


Antara Contoh Muat Naik esok...


NANTIKANNYA !!!



Video Di Atas ialah Cincin GPS Pelangi 2 warna Biru Puteh Gred A... Nak dimaharkan murah saja :

RM 300 sja... 
( kalau ada yang nak menempah sebelum saya upload esok.. kena cepat lah hehe )

* Terima kaseh kepada Tuan Nan Kluang




Siap ikat cincin gigi Perak saiz jari 17... Mahar terus pakai saja....

Jenis ni harga pasaran sekitar RM 500-800 Siap cincin, jika blog ada jual rasanya sekitar RM 890-900 Sebentuk...

Khasiatnya sama dengan GPS cuma kekuatan khasiat alaminya lebih berganda dari gred biasa ... dalam banyak banyak GPs dan berkali kali narik..cuma ada satu sahaja jenis GPS pelangi...

Sambutan bagi Geliga Cenuai dan senduduk putih amat memberangsangkan, namun apakan daya buat masa sekarang.... belum dapat lagi...

Kalau dapat,..macam biasa..saya akan sms tuan/puan untuk info..

Bagi individu yang nak berita terkini, stok baru, stok RARE, stok terhad dan Live Transaksi ( penjualan sekitar 30 Minit, sapa cepat dia dapat ), bolehlah sms ke nombor hp saya nama anda... nanti sy simpan dlm hp dan akan sms dengan kadar segera bila sudah ada stok... SMS akan dihantar secepat mungkin serentak..bagi yang tak mahu sms sampai di hp, saya harap maklumkan saya.. tak apa..niat saya cuma nak memaklumkan bukan untuk menganggu..buat masa sekarang , semua meminta agar saya sentiasa sms update kepada mereka..alhamdulillah....

Stok sedia ada akan dihantar pada hari berkenaan juga jika tiada masalah... Mana tau.. tiba tiba Kereta saya rosak, banjir ke, Pejabat pos tutup ke atau yang selalu terjadi, beratur terlalu lama di pejabat pos ber jam jam tunggu giliran


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN