Sabtu, 18 Februari 2012

MINYAK CENUAI

MINYAK CENUAI HIJAU 

STOCK HOLD

AMARAN !!!

Produk ini tidak diniagakan Untuk remaja Kurang 18 Tahun Kerana ianya boleh merosakkan Iman, Akhlak, Jiwa Dan Maruah Jika Di salah gunakan

Minyak cenuai Hijau Ini Insyaallah Saya En Mat Menjamin Keberhasilannya Di dalam:

- Perniagaan
- Hubungan 
- Pelaris
- Penglimun
- Penunduk
- Mengetahui Perkara Ghoib ( yg kita tak tahu , ex: adakah isteri anda curang )
- Pemanis Muka

Cara Pemakaian Akan Diajarkan Melalui Video Yang Akan DiDedahkan di sini Oleh saya sendiri, Insyaallah.

Minyak ini berunsur Alami Tidak mempunyai Bantuan Dari Jin Jin Kafir. Insyaallah Dari Khasiat Akar Pokok Cenuai Semata Mata.. 

- Tidak perlu palit/calit, anda hanya perlu memakai pada diri sendiri dengan cara pemakaian yang akan saya ajarkan nanti, bila anda :

STOCK HOLD

a) dimarahi boss / orang atasan... Hanya tenung dan lihat wajahnya , dalam hati niatlah agar lembut hatinya.

b) Ingin berumahtangga, Mempunyai kekasih, cukup dipakai sendiri dan ditenung gadis / lelaki tersebut , insyaallah nanti dia balik rumah teringat akan diri anda dan sayu hatinya mengenangkan anda.. ( di JAMIN )

c) Jika anda bawa kereta , khuatir jumpa polis sebab lesen takda atau roadtax doh punah... pakai dulu di rumah, dan bila berjumpa polis di tengah jalan, TOLONG sapa dia dahulu sebelum dia menyapa anda... bagi salam ke apa ke ok...

d) Jika berniaga, Sebelum keluar rumah, pakailah dahulu dan bila keluar kat pintu, bermunajatlah kepada Allah Swt meminta apa yang anda hajatkan...seperti saya pada hari ini.... saya minta agar diberikan rezeki RM 500, nak repair kereta kecik saya tu, Alhamdulillah... saya memperolehi RM 650 Berpunca dari pembelian geliga :

STOCK HOLD

i) En Murzi
ii) En Nik
iii) En Basir

Alhamdulillah...bukan niat saya nak menunjuk atau riak.. tapi mereka sendiri tahulah hari ni (18/2/2012 ) mereka ada bankin dekat saya untuk beli geliga.... Saya cuma nak menunjukkan yang ia MAKBOL dan dimurahkan rezeki dengan izin Allah melalui Pemakaian minyak ini. Insyaallah

Nilai Minyak Ini Ialah:

RM 250 Sahaja 
( walau hati teringin nak letak RM 1000 hehehe )
STOCK HOLD

Ianya Asli Dan insyaallah memang Power !!!!

#Barang tak selalu ada, kalau saudara order dan dah bankin tiba tiba barang tak ada, saya akan bankin semula kepada anda...alhamdulillah



Bagi yang membeli saya minta sangat sangat saudara/ri semua meletakkan komen di ruangan bawah. Kalau Positif komen positif begitu juga sebaliknya.. 


Minyak yang Diorder ini hanya boleh dihantar seminggu sekali sahaja berikutan saya nak kumpulkan pembelian teman lain dan mudah saya pos sekali harung


Jadi saya minta anda kumpulkan teman teman anda yang ada di luar sana, anda nak jual berapa terpulanglah, kita kan bisnes ??




Jangan Risau


IANYA ASLI


BUKAN TAKTIK PEMASARAN


Saya tak tahu lagi macam mana nak sampaikan yang benda alah ni asli selain dapat menyatakan ianya adalah dan tetap


ASLI !!!!


STOCK HOLD



25 ulasan:

  1. kenapa yg ni tkde lagi..tk perasan pon brg ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg ni takde sebab tok batin org asli tu dah kena ketuk kepalanya dengan saya.... itu saja

      Padam
  2. hahaha tok batin tu kuat makan duit meh

    BalasPadam
  3. hahhaha...kelakarnye.sian tok batin tu.knp tok ketok die?sy tk dpt nk beli dah..huhu

    BalasPadam
  4. Haaaa... kuat makan duit 1 hal... barang x jadi 1 hal..yg dapat taik saya..bukan dia..cait punya tok bathin hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. 5 minyak, 4 sahaja menjadi...itu pun belum tentu..pastu dia cekik saya bukan main lagi... sy pulak nak jual mahai x boleh... rega tu rega dia..bukan rega saya..sy xde untung pun..... nak citer pun susah la.... Tok nak g jupe tok batin endau ni.,,,, nak risik kot2 ada cenuai bagus...dgr cerita hebat dan gah juga tok batin tu hehehe

      Padam
  5. cer cite knape..awok pun nak tau jgok... hahaha! kena ketok kepale tok batin 2 ngan tok mat!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betol...saya ketok betol betol..habis dah geram sangat... campor panas baran maksima saya ni... hish... memang x boleh bagi muka.tu pun nak pow saya lagi 6 ribu ... aiseh...susah betol lah depa ni

      Padam
  6. hahaha! adui tak tahan nak gelak.. tak boleh bayang mcm mn muka tok batin 2 kena ketok dngn tok mat! hape pnya tok batin la mcm 2... dorg ni sekarang dah pandai auta... sabar tok mat...

    BalasPadam
  7. Cayalah En Mat, Bukan calang2 orang yang berani ketuk kepala Tok batin.. kalau tak penuh ilmu di dada mesti tak dapat keluar dari kampung orang asli tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebab dia dah janji kalau x janji kerat telinga dia, sy nak kerat, kesian pulak tuan... saya mintak ketok kepala sudah la, dia pun gelak gelak sakit jugak la.... cover

      Padam
  8. sbb diorang tahu tok mat bnyk duit sbb tu pow manyak
    ada 1 ja tmpt tok batin yg murah tp berkesan
    sejak 10 tahun dahulu

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah..memang susah nak cari tok batin yang betui2 sekarang ni...depa pun la ni tau nak tiow org jugak... aiii.....

      Padam
  9. Boleh hubungi saya tak,berminat nak beli minyak cenuai.. 0176358281 khairul

    BalasPadam
  10. tok sy nk tnya mnyak cenuai ni xslah kn klau pkai

    BalasPadam
    Balasan
    1. Minyak pengaseh cenuai ada 2 jenis, hitam dan puteh olahannya, insyallah cenuai Tok olahan puteh sebab kita tak pakai sikit mentera pun.. yang kita pakai hanyalah Ayat Suci

      Padam
  11. Yang mana paling berkesan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya nak minyak cenuai yang berkesan fungsinya... berapa harga email kat saya rameli_shariff@yahoo.com

      Padam
  12. Ade lg ke ?? Sy minat nak beli..klu bole email sy di din_noir@yahoo.com, sy nak tau dgn lebih terperinci...

    BalasPadam
  13. saya berninat jika ada stock minyak cenuai ini tok

    BalasPadam
  14. tok...saya berminat...masih ade lagi tak minyak ni?

    BalasPadam
  15. tok...masih ade lagi tak minyak ni? saya minat...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN