Sabtu, 4 Februari 2012

BATU DELIMA MERAH (TERHAD)

BATU  DELIMA MERAH 7 BIJI SAHAJA



Delima Merah ini saya simpan 2 minggu dalam simpanan, insyaallah kelebihannya:

- Perubatan
- Pelancar rezeki
- Wibawa
- Penunduk
- Penaik seri pemakai

Sesuai dipakai oleh semua peringkat umur, agama, bangsa dan jantina

MAHAR : RM 46.00 / BIJI ( SOLD OUT )

p/s: Maaf lewat update, tamu datang dr nilai tbertandang di rumah 

* Terima Kaseh kepada saudara Nik Melaka - 1 biji  ( 6 Available )
* Terima Kaseh Kepada Saudara Fuad P.J    - 2 Biji ( 4 Available )
* Terima Kaseh Kepada Saudara Khairi Baling - 1 Biji ( 3 Available )
* Terima kaseh kepada Saudara Syafiq Melaka - 1 Biji ( 2 available )
* Terima kaseh kepada Saudara Zali Seremban - 2 Biji ( Stok Clear In 15 Minute )

  Insyaallah, kita tunggu stok seterusnya jika ada rezeki dalam kurang 7 hari, kasihan ada sahabat sahabat yang tak sempat...maafkan saya...

14 ulasan:

  1. ehehe..terbaik, rasa indah ciptaan ALLAH ni bila di pakai di jari

    BalasPadam
  2. salam tok mat, kalo ade nanti tlg lockkan 2 utk saya yer..

    BalasPadam
  3. Tok Mat klu ada batu Delima Merah yg terhad ni saya nak 2-Rusdi Sg.Petani

    BalasPadam
  4. Sy pn juga tok...kalo ada lock sbiji utk sy

    BalasPadam
  5. Tok boleh emailkn sy di syarif4258@gmail.com

    BalasPadam
  6. Salam.. Tok Mat saya pun nak sebiji batu delima merah ni tok ye..

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum tok mat...kalu ada lg...boleh lah saya amik...

    BalasPadam
  8. Assalam tuan,maaf saya nak tanya.Batu delima ni ada stok lagi tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan, maaf tuan . item ini sudah 5 tahun lepas, silakan lihat item baharu hari ini


      www.geligabunian.blogspot.com

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN