Isnin, 14 Mei 2018

KEMBALI BEROPERASI SEPENUHNYA

Assalamualaikum wbt semua dan salam sejahtera


Kami sekeluarga GB sudah kembali ke Negeri Perlis dan sampai pada jam 5am tadi

Bonda JJ & Mr Kapten sudah beroperasi sepenuhnya sejak subuh tadi dan belum lagi tidur sehingga kini ( 4.25pm ) bagi menyelesaikan tugasan mereka. 

Tok akan pergi melakukan ritual bagi mendapatkan Garam Bunian Dan in Sha Allah akan di hantarkan esok hari, yang mana sudah melakukan pembayaran, bahagian anda selamat di rekodkan dan akan di hantar dulu, sudah risau.

Jika ada bakinya sahaja baru akan diiklankan di dalam blog ( jumlah kuantiti berbaki ) 

6 ulasan:

  1. Balasan
    1. Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat semua, alhamdulillah... dapat jugak hari ini tok ketengahkan Item terbaik paling terbaik , ingat nak masukkan semalam jam 9 malam , tapi dah kena hari Buruh pula..Haha..



      Alhamdulillah. Di atas ialah Azimat Garam Bunian.... Seriusly... bukan melawok / gurau.



      Anda lihat di atas sini ada berapa ? .... Ya .. ada 7 Sahaja dan item ini agak langka, agak rare dan amat ampuh.



      Rekod seluruh dunia di dalam Istilah Istilah Bahasa Mereka seperti Fairy Salt, Elf Salt, Arabian Greek Salt, Dan pernah di suatu zaman Garam ini di beri kepada tentera sebagai bayaran gaji dan upah mereka dan mereka menghargainya.



      Azimat Garam Ini di gunakan untuk 1 tujuan..



      Mendapatkan Kekayaan dan kemudahan Duniawi dengan mudah





      Dan di huraikan seperti di bawah :



      In Sya Allah jika di bawa ke mana mana sahaja , terutama pergi kerja, di jalanraya, di hutan, di khalayak ramai, apa sahaja peluang, temuduga kerja, anda pasti akan mendapatkannya walaupun persaingan terlalu tinggi. Kalau anda nak tahu... Garam ni ada 9, Hehehehheeh, Tok dah sebat 2 set... 1 Tok pakai dan 1 lagi Bonda Pakai. Alhamdulillah.



      Apabila anda seorang yang mudah tersadung dengan permasalah besar dan kecil sebelum ini, contohnya buat apa tak kena, tak menjadi.... Cubalah.. selepas ini anda akan rasa perubahannya dalam sekelip mata, tak perlu menunggu . Item ini Allah jadikan sudah khasiatnya begini.. Tidak Allah jadikan item ini untuk pagar rumah pula, pagar rumah benda lain pula, dan pagar rumah pula tiada kelebihan seperti ini... Ini lah perbedaan Item item Mistis dunia... Bukan 1 barang ada semua unsur, tu nak jadi apa dah, jadi Dewa?... gilo. hahaha





      Ada 7 sahaja untuk anda rebutkan, dan barang Nakawan Memang Marvellous , memang dasyat dasyat .



      Cara bagaimana nak pakai?.... Simpan dalam poket boleh, simpan dalam Bag duit boleh... asalkan ada di badan kita, jangan simpan di rumah sudah lah kalau nak untuk diri sendiri.



      Pantangan?.... tiada pantangan, nak masuk tandas ka, nak p kuburan ka, silakan.. Ni barang alami takda hal punya. Takda jampi jampi dari tok, totally dari alam sana 100%.



      Kebagusan Kerajaan Nakawan ni ialah, ia adalah satu satunya buat masa ini kerajaan yang mengizinkan Tok ambil barangnya sebagai barang peribadi... nak ambil berapa, ambillah... kalau dulu..hurm, jangan harap.. sampaikan cincin kalimah pun pelanggan belanjakan untuk tok, masih ada cincin itu di rumah Ganu sana. Terima kasih kepada mereka.



      Tok mengharapkan kepada Buyers untuk memberikan Respon setelah memakainya dan kepada yang tidak sempat memilikinya, Harap bersabar tok akan melakukan permintaan peribadi selepas PRU kelak. Itu pun jika tok ingat.





      Kod Produk : AZIMATGARAMNAKAWAN

      Bentuk : Azimat Kekayaan Dan Kesenangan

      KUANTITI : 7 Shj

      MAHAR : RM 110

      Padam
    2. Tok, jika maseh ada. Saya mahu miliki 1.

      Padam
  2. Salam..tok azimat garam nakawan ada lg x??

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN