Ahad, 27 Mei 2018

BATU BUKIT NURI LAST
























Hari jumaat 1hb ini tok akan ke Hatyai bersama semua kakitangan tok, saja bawak mereka jalan jalan tapi bukan untuk ambil lagi batu bukit Nuri, BBN ni kalau nak ambil kena ke arah Pattani dan Yala. Atau sekitarnya yang memiliki. Iaitu bekas bekas ahli POLO. Bukan POLO sport tau. 

Tapi sekarang tok nak habaq bagi, BBN dah tak ada dah nak di tawarkan jual kepada orang kita... 

1. Jika tentera siam nampak di pakai, mereka akan rampas 

2. Gang Polo sudah ramai yang meninggal dunia samada tua atau ddalam pemburuan. 


Di dalam simpanan Tok ini sahaja yang ada dan ini pun dari 2 tahun lepas punya stok yang belum laku laku akibat GST bagai.. paham paham aje la kan. Kalau sekarang dan tidak lama lagi kita semua akan mewah kerana itu ini di permudahkan. Alhamdulillah. 

BNN ni memang maharnya memang tak boleh jadi puluhan kerana pertama tok dapatnya pun sudah ratusan, dan keduanya barang ni sudah tak ada lagi, kalau ada yang kata ada lagi.. memang tipu lah.. Tok pun sebab tok berkawan dengan ahli polo yang dah menyerah diri kepada kerajaan Thailand. 

Ia lekat magnet dan di gunakan di dalam peperangan siam-Melayu Islam dulu. Semasa krisis selatan Thailand... jangan anda lupa. Kalau tak tahu sila Google lah kejadian di sana

Batu ini sudah di pecat dari cincin asalnya dan jika anda mahu anda boleh membuat cincin sendiri , batunya WAJIB kena kulit dan sesiapa pun boleh memakainya tidak kira ugama dan bangsa.


Cerita mengenai BBN ini, semasa org islam di tindas di selatan Thai, seorang waliyullah bermimpi Allah mencampakkan sebuah batu yang amat besar yang bernama Bukit Nuri dan pada esoknya dia bersama beberapa pejuang dan pelajarnya ke bukit itu dan mengambil sedikit batu ini, semasa mengambilnya pasukan Thai melihat dan menembak mereka kerana di sangka pemberontak naik ke hutan, berkat batu ini mereka tidak luka walau sedikitpun ... setelah berlari menyelamatkan diri dari ri tangkap, mereka mulai naik diam diam untuk mengambil batu ini sehinggalah ia ketahuan oleh askar thai dan askar thai di arahkan untuk menjaga bukit ini, dan jika anda nak tahu...askar ini menjaga bukit Nuri ini sehingga ke saat anda membaca tulisan ini.

Ini ialah cebisan kisahnya dari sebuah kisah yang panjang . Tok mempunyai puluhan sahabat di sana yang juga anggota POLO dan sekarang mereka ada di Pattani, Satun, Narathiwat, Yala, malah ketua besarnya pun ada sudah berpindah ke Malaysia, di mana lokasinya.. tok perlu rahsiakan, namun begitu beliau sudah meninggal dunia dan keluarganya kini membuka kedai makan terkenal. 

Jika anda ingin mengambil kesempatan ini memilikinya, ini lah peluangnya... Jika anda tidak percaya ini lah batu bukit nuri, anda boleh membawakan ia berjumpa orang di siam sana dan tanayakan sendiri keasliannya. 

Kod Produk : BBN 22518
Bentuk : Batu Bukit Nuri Asli
MAHAR : RM 450


*we use FREE Shipping ( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Mr Captain Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0127845231









Mr Captain : 0178259540






7 ulasan:

  1. Ok tok,bagaimanakah powernya jika dibandingkan dgn.langgalam?Yg.mana lebih power?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Langgalam sejarha terlalu lama, BBN sejarah tak sampai 20 tahun

      Padam
  2. Salam ayah, john ni..kalau paent dua kali boleh x? John teringin amat ayah. Al maklumlah gaji ditahan hingga ogos..kalau boleh burn 1st john byr awal jun..

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt john, silakan, maaf ayah dalam ritual ni berenti kejap dan sambung smula

      Padam
  3. Grab BBN2A kaeadah payment tgk whatsapp ayah ya.

    BalasPadam
  4. Saya Ingin tahu Batu bbn boleh kebal ke..dia sama dgn besi leklai tk tok

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN