Ahad, 8 November 2015

KECUBUNG JARUM EMAS













































Dok borak borak dengan Pakcik Tamrin di Kawasan niaga Wakaf Che yeh... Duduk pun duduk juga, tak beli satu dua barang segan bang... jadi tok pun beli la jarum mas ni... disebabkan lawa.. dan anggap saja lah tok tolong beli, kalau dop caya harga di bawah ni rege modal.. haaaa.. p beli sendiri kat sana, dia duduk area org jual buah buah tu, area belakang... 

Jarum mas ni banyak nama, kalau dalam blog alam mistik melayu ada yang namanya batu bertap... erm.. memasing ada pendapat dan tak kisah la apa nama nak boh,. cuma tolongggg la jangan nak sanjung sangat nama yahudi bagi tuh... biar la dalam buku... biar kita ada identiti kita..insyallah... tapi bukan semua la kan org yahudi yg bagi nama hahah, kebanyakan bukan islam lah .. 

Jarum mas atau nama sainsnya Rutiliatz...bukan Ratatuile filem Cheff tikus tu  mempunyai urat urat seperti jarum emas di dalamnya, ia sebenarnya hablur bewarna keemasan dan hidup di dalam batu jenis kecubung ini, semakin hari jika di pakai hablur ini akan bertambah dair masa ke semasa, ada ura ura menyatakan , jika baik peribadi pamiliknya , maka nampak cantik dan indah lah susunan tumbuhnya, jika tidak maka sebaliknya.

Jenis Rutiliatz adalah alami tanpa isian,. tak perlu isian sebab isian yang Allah berikan kepadanya pun dah cukup. 

Orang cina beranggapan ia membawa tuah

Penjauh Sihir dan gangguan

Penaik aura semulajadi


Kod Produk : KJMAS 71115
Bentuk : Rutiliatz asli
MAHAR : RM 150


====================================

Nantikan Kehadiran 5 botol terhad Minyak Gaharu dari Alam Bunian Kerajaan Gunung Tebu perolehan Abg Megat, Minyak gaharu ini mampu untuk menghadirkan apa yang bernama makhluk x nampak , tu urusan anda tok x campur , bunian ka, jin ka, pori pori ka, pon ka, poc ka, Setiap orang ada urusannya memasing cuma tok nak pesan.. gunakan untuk kebaikan dan panggil benda yang elok saja, kalau lemah sangat baik tak payah. 

Mahar 1 botol ialah Rm 400. ada 5 botol sahaja. sikit saja baunya sampai ke petang , kalah dunhill ... 





12 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN