Rabu, 11 November 2015

JED NO 1
























Ini Barulah Perfect... Alhamdulillah... usah risau, kami masih ada sekepal lagi raw batu Jed No 1 dalam dunia ini... 

Di dalam kuantiti yang kecil, pembekal kami di luar negara kini menjualnya dengan agak mahal, sampai kan tok tak terkejar nak membelinya huhu, sabar je lah... 

Jika anda nak request buat ia dalam bentuk yang anda suka, jangan malu dan segan untuk memaklumkan kepada Tuan Baz, insyallah mana la tau kan kalau nak buat bentuk lonjong ke haaa, lawa juga. 

Kegunaannya ampuh di dalam penarikan kerezekina, mendekatkan kemakmuran dan pembawa Ong yang tinggi dengan izin Allah SWT. 

Jed jenis ini tiada di jual di mana mana kedai Gems Malaysia tuan tuan, tok belum jumpa lagi, usah risai kerana memang tok selalu masuk ke kedai Gems bagi mendapatkan harga pasaran, ambik tahu harga pasaran sesebuah permata. Alhamdulillah nilai batu permata masih mahal..

U know what... kan tok sedia dok pakai batu sarang ular di jari, kalau p 10 kedai, 10 kedai akan tegur ni batu apa, ada yang cakap jed la, ada yang cakap macam macam lah, bila tok suluhkan dan ia memancar, tergamam mereka , ada yang cakap bukan ke ia macam yang di jual pasar malam, tapi yang tu x ori , dalamnya putih ia salutan, tok cakap yess... dan tok suruh mereka beleh betul batu tok tu dan mereka bertanya kepada tok, mana dapat?... tok cakap sy ada... dorang cakap.. nanti datang bawak ya, sy nak seketul, nak 2 ketul ada yang nak 5 ketul... cina la banyak nak... tu hari 1 raw ada cina nak beli Rm 2000... tok x lepas.. Cina kedai emas di Terengganu ni. Tok cakap i ada sikit saja, sayang mau lepas... tak cukup dengan tu cincin bentuk yang sama di pakai Oleh seorang GM ada di tawarkan beli oleh seorang Cina, namun beliau juga enggan menjualnya..dalam kes ini ...ibarat ... 

" Hanya Jauhari Yang mengenal Manikam ".

Yang tak kenal still kata ia sintetik, teruskan..tiada siapa rugi dan untung pun.. buyer still ada untuk batu sarang ular, tinggal ia keluar sahaja. baik online atau offline.


Kod Produk : JEDNO1 91115
Bentuk : Jed Asli paling mahal 
MAHAR : RM 100

Kos Pos Free bagi Semenanjung


23 ulasan:

  1. Ayah dh ada sebiji tok.cuma ayah nk tanya kalau buat bentuk saiz cam cincin seksi tok tu berapa mahar..ayah lah tanya sapa lagi..kipidap!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alah ayah ni macam tak besa pulak, tambah lagi rm 50 dah le.. kalau ikut rege pasaran saiz dan bentuk tu, mau mau raban gak la kot

      Padam
    2. Hehehe.T.kasih tok atas informasinya..ari tu ayah ada tanya masa tu item ni kuar page kali kedua tanya ke baz dia bagitau rm350 saiz sama ngan cincin sarang ular tok yg lonjong tu..langsung ayah tarik handbrake..ari ni page kuar ayah tanya direct ngan tok kt blog..kalau camtu regenya insyaallah ayah nk deal ngan bas nanti..

      Padam
  2. Assalam tok....kalau buatkan design loket blh tok....utk wife..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh takda masalah, nak tambah perak keliling tak, tambah perak kena tanya baz, sampai je boleh terus sangkut

      Padam
  3. Assalam tok....kalau buatkan design loket blh tok....utk wife..

    BalasPadam
  4. sori page ni lambat keluar... teknikal problem dalam sehari dua ni ada org cuba hack tok beripkan luar negara. 2 malam tok dok fight ... kalau blog ni padam.... jangan lupa kita ada bekup

    www.geligabunian.com

    ok

    BalasPadam
  5. em terlepas batu no..ni yg di tunggu2

    BalasPadam
  6. Lain kali batu ni kuar amin lock awal2...batu jed ni kalau kuar meme licin habis hanya tinggal ulasan'ada stock dapur tok saya nk lock satu'ayat ni dh keramat kt blog gb ni..hanya maniam kenal manikam..eeerrrr!amin betul ker atau terbalik ayat ni...kau lah amin saper lagi!!...kipidap!!

    BalasPadam
  7. Maaf tuan sila pakai cermin mata power tahap gaban...1a sudah di lock oleh saudara mohd firdaus..

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN