Selasa, 17 November 2015

KECUBUNG AIR PELANGI









































































Perghhh, merlap merlap semua no... 

Mana tak merlap.. dalam dia ada inclusion yang boleh pantulkan cahaya pelangi 7 warna... kena pusing pusing batu ni ke arah cahaya baru nampak pelanginya.

Kecubung air Grade Super neh tok panggil sebab ada pelangi, kerana bukan senang nak mendapat spot rainbow , selain ketelitian , kepakaran tukang canai juga perlu ada bagi memotong bahagian yang mempunyai pelangi dan sememangnya akan mengorbankan banyak bahagian lain demi mendapatkan spot terbaik ini. 

Kecubung air amat bagus di dalam :

Kestabilan aura diri dan barang lain dengan izin Allah

Ia di gunakan dalam bentuk Geode untuk mencuci aura permata lainnya, geode ni anda boleh cari di kedai kristal, kami peniaga mistik kalau nak dapat pun hanya dari Gunung Keriang Alor Setaq kedah dan geode yang kat sana x la selawa geode yang ada di kedai Gems biasa. Geode yang di buat ada tapak kayu, ada penutupnya, batu permata di masukkan ke dalam geode dan ditutup selama 10 minit . Memang ia tiada gimik, bunyi ke apa ke, tapi ia amat berkesan sekali di dalam memulihkan aura alami sesebuah batu permata.

Penyejuk dan amat bagus buat si panas baran, jika anda sayangkan isteri dan anak anak anda atau suami anda.. anda menyedari anda mudah marah, insyallah cubalah pakainya sebagai cincin atau kalung bagi wanita. Mudah mudahan reda sedikit barannya dan susah nak marah

Kod Produk : KAP 161115
Bentuk : Kecubung Air Asli
MAHAR : RM 90

Pada awal blog ini di tubuhkan Jenis ini tok maharkan Rm 250, kerana bab pantulan pelangi tu, jika peniaga gems di kedai kedai pun paling murah dalam Rm 150

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN