Selasa, 18 Ogos 2015

GELIGA MADU 1001 PENAWAR





















Geliga madu berfosil.. 1001 penawar bagi segala jenis penyakit kecuali mati... jika AIDS, no komen, kita belum ada lagi pelanggan yang mempunyai masalah HIV. 

Sesekali sahaja menjenguk blog GB bukan selalu dan bukan hari hari atau setiap bulan. Di gunakan dengan merendamkan di larutan organik pati madu terpenting akan melarut di dalam air, tiada manis dan tiada bau. bagus di amalkan seharian. Jika di jadikan cincin auranya mampu memberikan kelebihan :

Pelarisan diri 

Pemanis

Pelaris niaga ( ni mmg dah glamour )

Setiap batu permata asli mempunyai kelebihan tersendiri kepada pemiliknya mengikut jenis aura seseorang, kita tidak dapat bayang dan tulis apa lagi kelebihan lain , sesungguhnya tiada apa pun yang Allah jadikan itu untuk keburukan dan kebinasaan kepada manusia, kecuali manusia itu sendiri yang menggunakan tangan mereka untuk membuat kerosakan dan membinasakan, fikirkan sejenak kata kata ini.

Untuk menjadi sesuatu fosil bukanlah setahun 2, melainkan MILLION .... sila rujuk dokumentari, tok baru menontonnya semalam melalui TV Thailand yang mempamirkan fosil pokok yang jadi batu di Pattaya yang berusia Million years


Kod Produk : GB01 15815
Bentuk : G.Madu Asli
MAHAR : RM 350

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN