Isnin, 24 Ogos 2015

BATU SERAI PERMAISURI SURA



























Permaisuri Sura Ialah Bonda Beta dari Alam sebelah merupakan dampingan yang sudah lama mendampingi . beberapa alat kebesaran seperti Cota Di raja dan Peralatan lain sudah lama di berikan.

Batu Serai ini bukanlah batu serai biasa dan ia juga bukan dari kalangan yang mudah di jumpai di mana mana peniaga.

Alhamdulillah jenis ini di berikan bagi mereka yang mempunyai masalah kewangan, bermasalah dengan kemudahan kemudahan mendapatkan rezeki. Permata ini mampu menundukkan orang yang berhutang agar segera membayar hutangnya, menundukkan majikan majikan yang kedekut duit gaji dan menaikkan gaji pekerjanya, Isteri yang degil dan anak anak yang keras kepala. Malah Permata ini mempunyai energi bagi menampakkan pemiliknya kelihatan anggun dan di segani. Jika di luar negara kebanyakan jenis ini banyak di pakai Witches sebagai alat utama mereka memukau hati hati manusia. Namun di sini tak sedap pula nak panggil witches kan... jadi kita panggil pengamal alternatif sahaja. Pengamal alternatif di dalam Malaysia banyak menggunakan medium Tangkal yang nampak dan JELAS ia TANGKAL.... budak umur 12 tahun pun kenal apa itu tangkai jika kita memakainya. Namun pemakaian permata sebegini adalah lebih moden dan sebuah konsep alternatif yang tidak mampu di kesan oleh orang awam akan fungsinya ke atas pemilik

Ada 2 sahaja. Minta maaf item begini tidak dapat Tok sediakan sebanyaknya ... Kalau dapat banyak ...tu lain... 


Kod Produk : GB04 22815
Bentuk : Permata Pemukau
MAHAR : RM 200

================================

Bagi Pengguna baharu, Jika anda taip LOCK maksudnya pembayaran akan di jelaskan dalam masa 3 hari sahaja, Jika Anda Taip GRAB maksudnya anda akan menjelaskan bayaran dalam masa 12 jam dari Ulasan Lock Anda di tulis.

Sila Pastikan LOCK anda memang memaksudkan untuk memahar dan bukan untuk main main. Tok tidak pernah main main di dalam permaharan. Jika anda main main dan Selepas itu Hidup anda di hantui kesusahan dan kepayahan yang amat sangat...ia bukan kerana sihir kami, tapi kerana tok kini kerap melakukan Solat Hajat Bagi mereka mereka yang main main dan mengecewakan orang lain di di dalam Blog GB.... Jadi pastikan LOCK anda bukan main main, Jika anda memerlukan masa untuk melakukan pembayaran,. sila tulis di bawah ulasan lock anda.

Sila Baca POLISI PERNIAGAAN Kami di Bahagian POLISI, Taip Di Sebelah Kanan " ITEM CARIAN ANDA " = POLISI

13 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN