Sabtu, 15 Ogos 2015

PERISAI BIRU




















Mempunyai teras hitam di dalamnya.. Bukan suntik kaler, asli semulajadi warna biru gemerlapan. Sebuah perolehan terbaik dalam minggu ini di antara yang terbaik, maksud tok sebelum tok ke sini la.

Kalut sikit bulan ni utk mendapatkan barang di sebabkan 25hb tok akan ke Bintulu melawat guru yang sudah 3 tahun tok tidak melawatnya. ada lah beberapa orang di luar perguruan akan turut sama untuk belajar. 

Akik biru ini mempunyai kelebihan energi menolak ion negatif di sekeliling pemakainya, di berikan di dalam bentuk loket agar ia di pakai sebagai kalung dan dari sana lah ( center body ) ia akan menyeluruh auranya menyelimuti aura pemilik sebagai perisai tambahan dari sihir dan gangguan.. namun perlu anda ketahui , iktikad kita hanya Pada Allah Swt. Jika ia mengizinkan dengan kekuatan sihir yang berganda. Permata ini akan cuba menahan, jika gagal ia akan retak atau pecah dengan sendirinya. Jika ini berlaku pemilik ada tempih kurang 12 jam bagi mencipta perisai baru samada dari zikir yang banyak atau dengan bantuan orang orang pandai bagi melindungi mereka dari sihir yang penuh dendam kesumat. 

Baz tak tahu kewujudan test pen special Tok, jadi dia tidak mengujinya menggunakan test pen itu pada permata ini dan dia tak tahu pun di mana tok letak test pen ini... macam tok bagi tahu.. tok hanya ingin pekerja tok tahu apa yang tok ingin mereka tahu sahaja. 

Jika anda lihat Nama nama Kod GB01-GB02 dan sebagainya...itu kerana Mr Baz kita sendiri tidak tahu nama nama batu dan geliga di sini. Yang hanya tahu cuma seorang sahaja..iaitu tok sendiri kerana tok sendiri yang memperolehinya.

Untuk landing time.. dukacita di maklumkan, item pre-order sahaja kita mampu laksanakan buat masa kini. kami tidak mampu lagi mendapatkannya berikutan mata wang kita yang semakin teruk, seteruk penuhnya jerawat di muka yang penuh dengan nanah... anda boleh menyemak mata wang kita di www.xe.com dan lebih bagus jika menilainya mengikut Euro bukan Usd. 

Kod Produk : L215815
Bentuk : Loket
MAHAR : RM 100

Boleh memotong sekelilingnya sahaja bagi di jadikan batu cincin, di larang memotong tengah.

5 ulasan:

  1. maaf menyampuk..Saya jga berada di bintulu..Tp tok datang ke bintulu kwsan mana ???

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau ada kat bintulu, join la kitorang pi lawat guru, tuan :)

      Padam
    2. jom jom... ulu sebauh dan ulu Jepak.... Ulu Jepak Guru tok yang buat tarik duit siang buta.. ulu sebauh Guru keilmuan putih dan hitam yang dah berusia 160 tahun... ada yang cakap 3++... tok amik yg lojik je la k

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN