Isnin, 24 Ogos 2015

KEBESARAN PANGLIMA P.SURA






Permata Kebesaran Panglima Dari Kerajaan Permaisuri Sura. 

Jenis Batu di atas ialah jenis Feroz Iran dan dari kalangan Feroz No 1 dalam dunia.. jika anda belinya dan tjukkan pada orang Iran @ Sudan dan dia memandang jengkel kepada anda.. sila bagitau beserta audio kondemannya terhadap Feroz ini, tok akan berikan anda RM 1000 sebagai Ganti Malu. Jika orang Iran @ Sudan ini menyatakan kepada anda " Owh, this is expensive gems in my contry ", Sila Bagi kepada tok RM 1000 Ya...Jangan lupa, ini amanah...

Jenis Permata Kebesaran Rasmi ini di pakai oleh Panglima Panglima Kerajaan Permaisuri Sura dan ia adalah Permata yang Hanya BOLEH di pakai oleh mereka sahaja. Dengan ayat ini anda mungkin jelas apakah akan berlaku sekiranya rakyat biasa memakainya.

Permata ini ada 1 sahaja.. namun jika anda memang berminat dengan Feroz Putih ini, Tok boleh minta Unkle dapatkan untuk anda dengan nilai Sebiji RM 200 sebesar 10 sen.

Bagi yang mempunyai masalah Baran, kurang di hormati, anak buah tempat kerja selalu mencebik ke arah anda, insyallah bila di pakai dengan izin Allah..bukan mereka yang berubah, pemilik sendiri akan berubah dan perubahan ini akan membuatkan mereka di hormati 

Bagus bagi pekerjaan :

Guru

Pengetua

Mandur

Penyelia

Pembantu Pertanian yang berhadapan dengan masyarakat

Pegawai Felda Yang Di cemuh peneroka

Pengurus Bank 

Dll


Kod Produk : GB02 22815
Bentuk : Permata Alam Sebelah
MAHAR : RM 100



13 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah hp acer ni tk mengecewakan...tapi mungkin ari ni nk kasi balik kt tuannyer..cukuplah buat masa ni kot..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cepat2 la baiki ipad tu.. Dah lama tak berlawan dg ayah ni..hahahaha

      Padam
  3. Amboi kome ni..nantila dulu ayah nk settle payment yg tertunggak ni dulu..kome nk lawan asyik ayah jer menang..saper nk bayor nanti..mampuih camni!!hahahaha!!zzaasssss!!

    BalasPadam
  4. Haha... Tapi pakai acer pun berdessup laju...

    BalasPadam
  5. Satgi sume tukar pakai acer plak adoiii!!digandingkn ngan umobile plak tu!!berdesup-desap kt telinga ayah ni!!kihkihkih!!!

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN