Rabu, 12 Ogos 2015

DIAGONAL KOTA KAYANGAN

































Masuk dah Perolehan terbaru sebelum Tok Mai sini... Maceh Baz


Assalamualaikum wbt semua... apa khabar?.. tok di sini sihat alhamdulillah... 

Alhamdulillah di atas ialah Permata Diagonal... minta maaf , ia bukan landing time dan ia adalah Permata khusus untuk menerawang yang di berikan Oleh Kerajaan Kota Kayangan untuk Tok di sini . 

Nama nya yang agak moden tidak menghairankan, jangan lupa bahawa teknologi alam bunian adalah lebih maju 300 tahun daripada alam manusia dan teknologi alam jin pula 600 lebih maju dari teknologi alam manusia. 

Permata di atas memang bernama Diagonal dan ia nama yang telah di rasmikan di Kota Kayangan serta di gunakan di dalam pembangkitan aura diri secara menyeluruh. 

Dengan di letakkan di Atas dahi , berbaring dengan lurus , tangan keduanya di letakkan di sisi badan , tapak tangan di hadapkan ke atas , ia mampu mendiagnosiskan keseluruhan anggota badan , aura, kesihatan, kekuatan dalaman dan menyegarkan minda..

Biar tok berterus terang sahaja.

Apabila anda memakai ia semasa berbaring di atas dahi sebenarnya anda membuka ruang dimensi dari diri anda kepada teknologi perubatan dari kota kayangan sendiri. Jika anda mahu menyatakan ia berkaitan tentang rawatan ghoib.. ya ..mungkin juga... bagi orang yang faham istilah ini mereka tahu permata ini adalah sebuah alat untuk berhubung dengan pihak kesihatan dari alam ghoib.... senang kita cakap begini lah... hospital... entah tok tak tahu nak menerangkan bagaimana kecuali jika anda ada pernah mendengar mengenainya..... penbedahan ghoib, rawatan ghoib... ia sama... cuma ia tidak memerlukan anda pergi berjumpa dengan mereka yang mempunyai kemahiran berhubung dengan hospital alam ghoib bagi melakukan sebarang pembedahan atau rawatan.

Batu di atas ialah jenis Rutiliatz Quartz bagi nama sainsnya dan ia berbentuk ukiran bintang ( star ) jika anda perasan. Ya.. ukiran ini ialah simbol pembukaan dimensi seperti yang di salah gunakan oleh Black metal... mereka menyalahgunakan ia bagi tujuan yang salah dan simbol ini ialah gadget yang sengaja di sembunyikan pihak yahudi bagi mengelirukan umat Islam, sekaligus melemahkan mereka yang selama ini berada di dalam bidang ghoib. 

Ia bagus untuk :

Rawatan pemulihan sendi anggota
( 5 Jam )

Rawatan Kanser 
( 21 Hari )

Rawatan Insomnia 
( 3 Hari )

Rawatan Gangguan 
( 5 Jam )

Rawatan Migrain 
( 2 Hari )

Rawatan Penyakit angin 
( 2 Hari )


Selama rawatan / Terapi di jalankan, silakan berbaring dengan selesa , seperti yang di ajarkan di atas , jika memerlukan air untuk tujuan rawatan , silakan rendam ia ke dalam sebuah balang kaca lutsinar, di tutup dengan kain nipis  di atasnya , batu ini di masukkan ke dalam balang yang mempunyai air ini serta dedahkan ia dengan matahari dari fajar sehingga jam 9.00am. Semasa melakukan hal ini mood mestilah dalam keadaan stabil kerana ia mampu mempengaruhi molekul air tersebut. Air boleh di minum sebelum terapi dan mampu dibekalkan kepada pesakit untuk di minum di rumah

Bagi tok, ia adalah sebuah gadget terbaik bagi perawat yang mengubati pesakit dan bagi mereka yang memerlukan. 

Kos rawatan adalah percuma kerana anda melakukan ia sendiri dan insyallah ia di jamin mampu menyembuhkan.

Di persembahkan sebuah teknologi  dari Kota Kayangan buat anda yang memerlukannya

Stok dapor tiada buat masa ini, i dont hold one of this item for myself. 


Kod produk : LD 12815
Bentuk : Permata Gadget
MAHAR : RM 320.25

Tok nak ingatkan anda .... jika ada duit Berjuta pun , jika kesihatan tergugat... semua itu tidak bermakna

JAMINAN

Jika ada antara penyakit di atas tidak mampu di pulihkan dalam tempoh tersebut atau sekurang kurangnya perubahan maka Jaminan wang di kembalikan dalam Tempoh 1 tahun. Ini ialah Jaminan dari Pihak Tok sendiri dan Gadget kesihatan ini di jamin oleh Pihak Kesihatan Kerajaan Kota Kayangan....

PANTANGAN

Tiada pantangan bagi sesebuah permata yang bernama alat, ia cumalah kunci dimensi yang HANYA digunakan dalam ikhtiar perubatan 


PEMBAYARAN

Boleh di bayar 2x dalam tempoh 1 bulan bagi mereka yang benar memerlukan namun di dalam masalah kewangan, item akan di poskan selepas semua pembayaran selesai


17 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN