Rabu, 26 Ogos 2015

AKIK YAMAN





















Akik Yaman..... ada 1 hamba Allah cakap tok tipu sebab Yaman kan sekarang tengah bergolak... masa tu tok lupa nak letak ayat defenders hahaha... ayatnya ialah.... lihat palestin... lihat syria... Peniaganya ada tunggu ke kat sana?... dan mengapa ada di kalangan mereka ada berniaga di Negara kita?.. depa kan ada duit, ada kaki ada mata , mulut dan telinga.. takkan depa nak tunggu jika bom mencecah bumi mereka?...

Jadi tok pun tak boleh nak cakap banyak dalam page ni sebab Akik Yaman ni bukan di ambil di Yaman oleh saudara member yang ada di sana, ia tok dapat melalui perolehan Ghoib daa. jadi bagaimana dengan gejolak di sana dan bagaimana akik Yaman Grade Super ni boleh tok dapat.. tok x boleh nak jawab sebab kita bukan pakai mainan Jin boleh buat Show depan orang, itu sihir, benda yang keluar pun sintetik bukan asli... jadi anda prefer sintetik ke asli?... macam tok cakap apa pun yang luar biasa dan bukan di dalam Normal manusia, ia adalah sihir iaitu sesuatu perkara yang berada di luar kawalan kaki tangan manusia , malah akal bagi mereka yang tidak mengingati ayat ayat di dalam Al-Quran ( Surah Al-Jinn)

Akik Yaman amat bagus di pakai bagi pengamal ilmu terawangan dan meraga sukma, atau nama kampungnya ilmu mengeluarkan roh dari badan atau nama sainsnya Ilmu Astral, alam astral, minda bawah sedar , sama la tu. 

Akik Yaman di gilai penganut Tariqat dan Tabligh kerana ia adalah sebuah permata yang pertama sekali menjadi pakaian Rasullullah dan permata pertama yang mengucapkan 2 kalimah syahadah , betulkan jika tok salah. 

Jika anda tebus dan jualkan semula siap cincin kepada Golongan Tabligh bersama fakta di atas... tok yakin Rm 2000 senang senang di bayar... ingat org tabligh miskin ke.. cuba ke Seri Petaling masa dorang berkumpul..lihat kenderaan apa paling banyak dorang pakai... perghh...dia nak berkah, kita nak rezeki.. itulah namanya kehidupan, rezekinya mungkin dari perniagaan...itu hak dia

Jika benar, maka mari kita sama sama ambil berkat pemakaiannya

Kod Produk : A.YAMAN 24815
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 120

7 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Bila logik akal digunapakai,yang nyata ada depan mata boleh jadi buta..hanya yang memahami akan mengetahui..

    BalasPadam
  3. Terbaik la tok.. Nmpk berair je kat dlm.. Alhamdulillah rezki mata.. Hehe.. Smga slamat smpai ke destinasi ye tok..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN