Rabu, 10 Jun 2015

LOKET LELEH MERAH





Jenis Special, kandungan besi terkuat di dalam kebanyakan item ini 

Kod Produk : LBLEHMSPECIAL 2615
Bentuk : Loket
MAHAR : RM 110

* Kalau nak buat bentuk cincin , silakan request. Kos Potong ialah RM 10 sahaja utk 1 bentuk





















































Leleh merah... jika di dalam keberadaan negara kita bukan tidak ada, cuma banyak dah masuk dalam industri pembikinan bangunan dan sebagainya. Jika di dalam bidang batu permata keberadaannya amat mahal sekali, di JB ia di maharkan RM 250 sebiji siap canai sebesar 20 sen dan dari kalangan sukar di dapati, itu pun banyak tanah ( coklat ) dari besinya ( Hitam ), namun kepercayaan ini turut di masukkan dengan simbol perjuangan para gangstar dan tak kurang juga pejuang melayu.. Jika anda ingin samakan ia dengan batu Bukit NURI , iaitu yang di pakai pejuang POLO di selatan Thai, ya ia dalam keluarga dan jenis yang sama. Namun tidak semahal seperti yang kita maharkan sebagai Batu Bukit Nuri Yang bernilai RM 450 , sekarang susah dapat dan makin sukar di sebabkan dah banyak batu nuri ini di jual kepada orang luar.

Item di atas mempunyai karomah pelindung dari peluru, rekabentuknya sebagai loket sudah amat sesuai sebagai pakaian di kawasan dada, Center of the body manusia. 

Jenis ini juga mempunyai kelebihan penahan dari sihir dan gangguan jin, boleh juga mengubati hal hal lemah semangat, mudah takut dan terlalu sensitif, di rendamkan dan di beri minum, insyallah. 

Kandungan organiknya masih belum dapat di kenal pasti namun ia di yakini selamat untuk di jadikan larutan minuman

Kod Produk : LBLEHM 2615
Bentuk : Loket
MAHAR : RM 60

13 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN