Sabtu, 13 Jun 2015

GELIGA KEMALA DEWI







Geliga Puteri Kemala dewi

Alhamdulillah jenis ini diperolehi dari Kawasan Gunung Tebu , masa tu sebenarnya tok sedang mencari kulat 3k untuk isteri tok neh miahahaha, Dah alang kat sana, buat la sekejap dari balik tangan kosong, kulat 3k susah sikit sebab dah ramai tahu akan kelebihannya. Kalah Kacip Fatimah.

Jenis ini pernah kita dapat di Linggiu dan bernama sebagai Akik Darah Puteri namun jenis ini agak lebih dalam warnanya , kalau orang kita cakap ...dah matang... hah mungkin la kot... tapi kalau mengikut pada Gemology, ia lebih tua usianya berbanding . Kegunaan juga berubah kerana tok menggunakan isian alami untuk mengisi kekuatan energinya yang sedia ada pada Geliga ini. 

Kekuatan yang di maksudkan ialah Meningkatkan kekuatan energi diri, karomah luar biasa di dalam pertahankan diri daris erangan musuh baik nyata atau ghoib ( sihir ).  Insyallah Selain itu juga mamou di jadikan medium perubatan dengan di rendamkan dalam air ( umumnya semua batu ada bahan organik yang mampu menyembuhkan sesuatu penyakit di dalam badan dengan izin Allah swt )


Kod Produk : GB05 6415
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 120

Promo Ramadhan : RM 80


5 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN