Jumaat, 19 Jun 2015

GAMUNGGAL HITAM
























Ini ialah Gamunggal Hitam.. ya Baz, sila fokus.... erm, risau tok..... sebelum tok citer, better tok citer pasal PA tok kali ini ..... untuk pengetahuan, setelah kita kehilangan Cik Teja kerana menikahi salah satu cust GB ini. Tok mengarahkan Baz Mencari pekerja bahagian packing... namun dia enggan dan berkata tak perlu upah lagi, dia boleh buat. just naikkan sikit gajinya, so tok yakin dan tok luluskan permohonannya.. kini Pembantu umah tok berhenti keje sebab kena Asma/lelah sebab alah dengan bulu kucing, maklumlah kucing ramai dalam umah tu, namun tok anggap ia sebagai alasan kerana tok sudah pun menyediakan 2 buah air purifier dan boleh kata banyak juga bulu kucing yang di tapis masuk ke dalam penapis udara ni, so dah pembantu umah melarikan diri, maka tuan baz merelakan juga untuk melakukan pekerjaan pembantu umah ni. 

Insyallah hujung bulan ini GB akan menerima 2 pekerja wanita lepasan UTM yang belum di lamar pekerjaan, insyallah mungkin akan mampu meringan tugas beliau.

Gaunggal hitam di atas juga di panggil kayu penunduk oleh sesetengah manusia, namun tok kurang setuju kerana ia tak berapa berkesan sangat pun untuk menundukkan manusia, melainkan lebih kepada binatang. 

Gamunggal di gunakan di dalam Ikhtiar perubatan, merawat sihir.... paling best.... rendamkan dalam air panas menggelegak , selepas sejuk , bagi mangsa sihir, minyak pengaseh minum,,insyallah ampuh sekali, tok dah cuba , kepada siapa?? ahahah adala ...

TOK BAGI TIPS:

Jika Gurlpren anda disyaki kena minyak pengaseh, BINI anda lari ikut jantan lain..... mengapa anda tak cuba benda ni?..... rendam dalam air panas, kasi dia minum..... buat rantai emas, loketnya pakai gamunggal... org nak sihir pun tawar...tu pun kalau sayang bini dan awek je la. Nananananana....


Selain itu juga ia di kenali sebagai teras kilo dan amat berkhasiat di dalam perubatan keracunan

Kod Produk : KPHITAM 15615
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 120

Promo Ramadhan   : RM 50

6 ulasan:

  1. Assalamualaikum...lock deposit 1A yer tok..terima kasih..

    BalasPadam
  2. Tok ada x item untuk bagi kucing betina mandul? Nak sunatkan ke klinik xsempat dan makin mahal kos ny

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN