Selasa, 23 Jun 2015

KEPENTINGAN PELANGGAN GB

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

No Wassup Mr Baz Pembantu tok ialah :
01117775251 & 0178259540

Jika ada sebarang pertanyaan item, cara guna dan sebagainya yang kurang jelas.... sila kan wassup tok di : 0196046861 

Wassup tok ini tidak di benarkan untuk berbual, tanya soklan pelik pelik , tanya item jualan peniaga lain... ha ni pantang besar, kalau anda beli sesuatu eloklah di tanya pada peniaganya, jangan pada tok, barang sama belum tentu cara nya sama, sama juga dengan keris, nama sahaja keris, kan cara jaganya lain?.... 

Tok selalunya akan menjawab wassup anda bukan on daspot, tok selalunya akan jawab wassup anda bila anda dah tidur,s ekitar jam 12-5am sahaja. Selebihnya jika xda keje sangat insyallah tok balas,.

Selain tempahan cincin, item anda sepatutnya SAMPAI KE TANGAN dalam masa 3 hari BEKERJA.... diingatkan masa berkerja kami ialah setiap hari kecuali Jumaat Sahaja. Jam 2pm-9.00pm ialah masa bekerja bagi Mr Baz sendiri, manakala tok ialah 24 jam.

Jika item anda belum sampai ke tangan dalam tempoh tersuai ini, silakan mengadu kepada tok terus di 0196046861. Panggilan kekadang tok x jawab sebab menerima tetamu, dan kadang kala tok keluar tak bawak handphone, jadi silakan tglkan pesanan.

Di larang bagi pelanggan perempuan menelepon tok untuk ajak skandal.. tok tak suka skandal skandal ni.. so sebelum muntah darah its better abaikan niat tu, kalau nak tanya soklan item , di alu alukan tiada masalah

Terima kasih


* Jika ada pesanan lain, tok akan tambah di Halaman Baru ya

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN