Selasa, 13 Januari 2015

SAMBUNGAN LOKET RAJA KAYU MERAH






















































Loket raja kayu merah, di persembahkan terbaik buat anda, alhamdulillah tukang Tok menghasilkan lagi ia dalam bentuk permata, siap canai, polish bagai mana mau dapat RM 30 huhuhu..

Maksudnya kuntiti dah semakin kecil, cepat grab sebelum ia menjadi maksima RM 110 sebagai permata Raja Kayu.

Ada orang yang menyatakan kepada Tok dia ada beli kayu dan teras lagi murah dalam sejengkal.. Tok tanya berapa.. lebih kurang dalam rm 100-150... Tok cakap ....ok la rege tu, memang sesuai dengan rege raw. Nanti nak upah canai dan polish buat permata pulak, lagi nak kena bayar, kalau buat satu satu paling murah pun Rm 30 sebiji.. kalau di Jb RM 40-50 sebiji... kalau buat permata banyak banyak , boleh la murah, namun kos tetap kos... kita berniaga bukan melihat apa yang ada di dalam tangan pada waktu itu, namun kena pandang benda apa nak mai ke depan dari apa yang kita pegang sekarang..... so... actually... dia ternganga la bila tok cakap mcm tu.... yap.. x kan nak letak seketoi raw sejengkal buat cincin, off course kena canai kan.. and it a cost and need money.. pusing sana pusing sini, sama ja pegi dia... baik beli yang dah siap

Raja kayu di percayai oleh masyarakat melayu Malaysia sebagai :

Penunduk Binatang

Habuknya jika di buat minyak mampu menjadi minyak luka dan menghentikan darah

Jika di bakar ianya mengeluarkan getah yang berbau harum

Jika di rendam ia mampu mentawarkan racun dan penawar toksin di dalam badan

Jika di pakai insyallah tidak akan di timpa pokok seumur hayat

Habuknya jika di usapkan di kulit ia akan memasuki ke dalam kulit dan akan menjadi pemberat pukulan kepada pemakainya ( awas..ia dah mcm susuk )


Kod Produk : LRKM 11115
Bentuk : Loket
MAHAR : RM 30

12 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN