Ahad, 25 Januari 2015

ULAR SAWA KENYIR





Geliga Ular Sawa Kenyir ni tok namakan saja berikutan dapatnya dari bekas tempat duduknya ular sawa yang tok halau melalui Balingan Hikmat Batu batan di Kenyir tu hari hahaha, baling gitu la, bagi dia lari sebab dari jauh dah nampak batu ni di bawah tempat dia melingkar. Kalau dia x lari, tok la yang lari hahaha.

Batu ni ada nama sains dia, adoi tok lupa daaa.... memang tok lupa habis, xde masa nak menghapal nama nama tajaan org puntih ni, dah la amik banyak hak hak islam di katanya hak dia..tu pun ada org kita nak berbangga benda benda nama dia, pelik tol la... hilang identiti, hilang bahasa maka hilang bangsa, tulisan jawi pun hilang dah... sayang 1000x sayang. Tok pun x pandai tulih jawi, pandai baca la sikit sikit pelan pelan hahaha, ok la dari tatau langsung kan.

Insyallah jenis di atas berguna di dalam ikhtiar kerezekian.. anda kena faham peranan warna di dalam kehidupan seharian kita, dan anda kena daham gemologi batu dan struktur kejadian permata, kita kaji dan kaji, jangan ,meletakkannya semua pada Jin, syok jin asik kena puji je dia, cer puji tok ni hehehehe.... 

Kod Produk : GUS KENYIR 20115
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 116

12 ulasan:

  1. Balasan
    1. dapat2 tuan.
      ada 2 lagi.............naga .............gajah.....jika allah izin tuan...kita usaha...
      tembakan tuan laju jugak ek...mesti dok kat bandor ni...saya di kajang

      Padam
    2. Semlm pukul 6.30 ptg Baru tm siap baiki semua yg rosak akibat banjir kt cni. Laju tu mungkin semua barang Baru kot. Sy skrg dk Kota Bharu.

      Padam
    3. Ooo...item yg tu ye. X bertembung punya,hu,hu.

      Padam
    4. oooo...insyaallah 1 hari kita blh ngeteh scawan dua kat kdai nasi berlauk mana2 kat sana. saya ada hubungan di k.b. saya sendiri plate 03...insyaalah tuan bad

      Padam
    5. Bereh punya tuan. Sampai cni hello je. Insya Allah.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN