Ahad, 18 Januari 2015

KAYU MENANG



























Kayu Menang... 

Asalnay di gunakan di dalam ikhtiar Menang di dalam dakwaan mahkamah. Itu yang di kenali di Utara sana, Awalnya tok kenal kayu ni dari Ayah Tok sendiri, masa tu tok beli sekeping tebal kuku je RM 400. Ayah tok pun excited melihatnya dan dia pun rupanya dok mencari jugak.. Masa tu tok x bagi la ke dia hehhe.. la ni alhamdulillah..ayah nak berapa guni?... meh chik bagi hehehe.... 

Kayu menang juga di kaitkan dengan Pertandingan memancing oleh orang lama lama Johor, wallahualam sebab tok x pernah pulak masuk pertandingan Jackpot tu huhu.

Tapi insyallah x lama lagi tok akan keluarkan 1 jenis kayu..bukan kayu ibus.. tu buat naya ke orang, kesiannnn hehe, ni kayu yang sedang di pohon khusus untuk memancing... sebelum di maharkan, tok akan cuba nanti , insyallah kalau rajin tok akan buatkan videonya. Kayu ini dipanggil sebagai tongkat Dewa Laut. Ni nama gelaran di alam bunian sana, alam kita tok dop asew ada kayu tu. Caranya diikat tali dan di lemparkan ke dalam air , tunggu 10 minit lemparkan jala...insyallah..takut muntah ikan kang... apa pun nanti kita cuba dapatkan dulu dan uji, kalau ok kita maharkan lah ya. 

Kayu menang ni cukup di pakaikan sahaja di jari sebagai cincin dan jika nak masuk ke mahkamah, hentak tumit kaki 3x di pintu mahkamah dan niatkan kepada Allah iaitu " Ya Allah kuncikan mulut pendakwa lantaran Kayu menang ini ".... itu saja....... apa dia?... " takkan ni saja "...oo tak yakin eh...okok..tok bagi cara yang boleh buat anda yakin.... Sebelum ke mahkamah tu 40 hari sebelumnya puasa pertegeni dulu dan lakukan zikir Ayat Yassin 40x setiap malam dalam masa 40 hari tu... amacam.. ada yakin la sikit kan kalau mcm tu?... gitu ke anda dapat yakin?.... 

Tuan tuan.. sebenarnya. ilmu orang lama lama ni Ya Allah..simple the pieces je , plz laa..jangan campurkan yang haq dan bathil.. membaca apa tu syariat sahaja, di galakkan membaca. Bacalah , xda sapa larang, tapi yang ditegah ialah memutar belitkan "siapa diri kita "...itu gunanya ilmu mengenal diri. 

Kita amik benda paling simple... Nak solat... Nabi kata amik wudhu dan sebelum solat tu niat " Aku solat Fardhu.kerana Allah taala..."... xda kan Nabi suh puasa dulu atau apa... niat tu penting.

Niat ni.. macam macam boleh berlaku.. contohnya?..... cer niat hari ni kita jadi kapir..... nauzubillah la... ni nak tjuk kepada anda betapa berkuasanya niat tu.. adakah anda masih islam jika dah niat begitu?. dan mesti bersungguh.. ya ..dah tentu la dah keluar dari islam jika dah niat bersungguh mcm tu. Sama juga dengan pemakaian benda ni, Niat dan YAKIN Kepada Allah, Yakin Bahwasanya Allah tu ada dan akan membantu dengan usaha kita.

Mai zaman cerdik pandai ni orang takleh terima bahwasanya benda ni semua simple dan mudah.. kerana Allah dah tarik keyakinan di dalam diri kita dan berikannya kepada orang bukan islam, ia sama dengan sifat takut mati, Allah cabut dari satu kaum dan berikan kepada kaum lain, lebih cintakan dunia... Bila orang x leh terima, terpaksa guru ni menambah nambah syarat dalam keilmuan agar org yakin dan kedua bersungguh melakukannya... aduh... problem sungguh zaman skrg. 

Kod Produk : KNANG 16115
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 56

Stok Tok ada sepokok lagi.... Maksima harga kayu menang masih standard mcm dulu iaitu RM 400 sebab susah nak jumpa beb pokok ni...so kalau ada yang menjual harga maksima ni, memang patut sangat. Tapi tok pesan jangan menilaikan harga Tok di sini. Kami lebih kepada pengeluar.bukan penjual biasa...harga pengeluar dan peniaga lain beb

Amik ikan di jeti lain harga, amik ikan di pasar lain pulak harganya, tu kena ingat bro. Macam tok cakap harga hak peniaga. Hak pembeli menawar dan memilih peniaga.. Jusco pun pakai kaedah dan perinsip ini, jadi bagi peniaga di luar sana, harga tok bukak sini Rm 56, kalau amik banyak off course harganya murah lagi.. itu semua peniaga tahu. Kalau anda meniaga dapat Harga sebiji pun dah rm 60... dah tau pembekal tu cekik darah... beb.. kawan pun kawan jugak... kalau bab mencekik ni.. better sayonara je la, cari yang lebih murah. Rakyat mesia 26Juta orang, ramai lagi bakal jadi pembeli.. Rezeki Allah dah tentukan.. anda jumpa yang murah, tu rezeki anda der, anda ketepikan peluang ini tu masalah anda der

17 ulasan:

  1. Balasan
    1. Payment done 3a
      Detail akan dihantar ke whatsaap.
      Terima kasih tok.

      Padam
  2. Balasan
    1. Alamak.. lambat sesaat je.. hehe... tahniah encik jiwa..

      Padam
  3. Alamak,dh terlps daaa...nasib baik Tok ada stok sepokok lg.

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. ada tuan , sila wassup stok dapurnya di 01117775251 ( 8.00am-5.00pm ) : waktu PA tok bekerja

      Padam
    2. tumpang tnya tok....klu stok dapur tu prce sma ke tok?

      Padam
  5. tn.ggk itam rege mahar msih sma tn.
    +pos

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN