Ahad, 18 Januari 2015

KAYU TAS RIMAU
























Kayu tas ni di perolehi dari Hutan Betong , dan yang mendapatkannya ialah 3 Guru Muda yang hadir bagi melakukan sesi pembelajaran lanjutan, Alhamdulillah 

Kayu tas rimau ni fresh lagi beb, bergetah lagi.. husihhh... jangan wat men. kayu tas susah dapat wooo, ingat senang.. hehehe..

Sampai di tangan anda nanti pun insyallah masih bergetah. 

Cara Jaganya ialah dengan meletakkan minyak pada malam Khamis, Tujuan letak minyak ni coz x nak ia naik kulat, mereput dan sebagainya. Kalau keris orang letak minyak juga , asal niat sebenarnya untuk elak karat. Batu permata orang letak Beras kerana beras ni ada tindak balas kimia yang mampu menaikkan seri permata dan terkadang permata menjadi lebih besar. Itu sebenarnya. kalo batu g boh minyak, jaga jaga sikit, kot kang minyak dagu mihahahaha.... Adoi la... 

Ia di gunakan di dalam :

Pembisa pukulan

Menundukkan harimau
( sebab tu di panggil tas rimau )

* Story sikit : org asli Pahang menggunakan kayu ini sebagai penghala kepada rimau, dia tunjuk kanan rimau p kanan dan seterusnya.

Kayu tas ni memang berguna dan banyak jasanya sehinggakan terkenal seluruh semenanjung, tok sah kata la , ia bukan di reka reka kalau tidak ada baktinya pada orang yang dah menggunakannya.

Jangan pandang remeh keupayaan Yang Allah jadikan pada sebatang Pohon.... Tu Kat tekak tu... buah halkum..lupa ke ceritanya hahahah?

Mana la nak dapat minyak dagu cik weii... nu p siam nu cari, org sana pun nanti pandang kita semacam der, kalau siam zaman 80-90an dulu senang la jumpa, sekarang bukan tak ada, tapi pasarannya agak Gelap. sebab undang undang yang sudah di perketatkan oleh kerajaan siam. Kalau nak dapatkan minyak ni di siam mau mau 3-6 kali kena tipu duitnya baru la jumpa yang asli, tu pun kalau x berhenti mencari. Minyak dagu ni asal muasal ialah untuk mencari duit, bukan untuk perempuan kerana mana mana orang yang kena palit minyak dagu yang ASLI tidak akan lama hayatnya, hantu minyak dagu akan menyedut perlahan lahan darah mangsa. Kalau p siam, singgah di Kawasan songkhla , sebelum Hatyai ada 1 kampung, tok lupa dah nama kampung tu....ermmmm.. hah, namanya NAM HUA. jumpa satu orang di sana namanya Abg Ali, suh dia bawakkan g jumpa bomo siam.. pegilah berbual pasal minyak dagu ni kalau nak tahu lebih lanjut. Sembang dan ingin tahu x salah, yang salah kalau amik dan guna di jalan keburukan.. kenapa di cakapkan di jalan keburukan... aih malas nak citer... hanya runner mistik lama lama saja paham macam tok ni hahahaha

Kalau nak tau lebih lanjut silakan melawat Website lama dan identiti sebenar tok di:

www.runnerantik.webs.com

Baru lu tau gua sapa hahahaha..... hadoii

Kod Produk : KTASMAU 16115
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 36

21 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Lock menunggu ye tok.lau Ade rezeki.hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah stok ada lagi boleh order di stok dapor 01117775251

      Padam
    2. aslmkm tuan abdul azim,saya unlock 1A untuk tuan.

      Padam
  4. Xjdi lock nggu saya dah lock Kayu Lain..
    Manta maaf ye tok n tuan Nazi..hehe

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum.saya nak tanya harga kayu teras harimau berapa encik.

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum.Tok.Nak Tanya harga kayu tas harimau.Terima kasih tok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam wbt. Paling tinggi rm120 utk urat yg cantik, yg krg sikit rm80, klau yg mcm di atas rm36 saja. Ia bergantung kpd gred tuan, gred pula tgk uratnya.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN