Isnin, 18 November 2013

BERTAP SUDAH BERANAK








Alhamdulillah lewat malam ini sedang tok menguruskan keris keris bagi mandian Final, tetiba Bertap Bertap Tok pulak beranak:


Bertap emas : 10 Anak
Bertap cindai : 2 Anak 

Untuk permaharan , sila sms sahaja.. kalau takut lewat tok semak dan anda terlepas memilikinya, maka silakan Call terus ya, tapi jangan kol waktu time tok tido ( 6.00am-2.00pm )..... memang tok tak angkat tuan tuan hehehe


Insyallah Bertap Cindai amat sukar diperolehi , hanya ada 2 dan yang akandi maharkan cumalah 1 sahaja , anak sulong kena tinggal tak boleh di maharkan. Bertap cindai ini amat ampuh untuk pelarisan, sukar di jumpai, pengasehan ampuh, wibawa, penunduk makhluk, pengaruh dan derajat...... Kalau nak samakan dengan Batu Mulia Derajat, rasanya ia sama Dengannya.

Bertap emas pula Mempunyai 10 anak dan hanya boleh di maharkan sebanyak 9 sahaja. Ianya baik baik bagi pelaris , kekebalan darurat dan jika anda berniaga , silakan buatnya sebagai sanggul di rambut, insyallah...lihat lah hasilnya.....

Sebagai Anak anak sulung ini, sebenarnya Tok berasa sayang juga untuk memaharkannya, namun jika mepunyai permintaan dan anda benar memerlukan, isnyallah ia boleh di maharkan pada nilai berpatutan.

8 ulasan:

  1. Balasan
    1. KEBESARAN aLLAH KEPADA SEGULUNG RAMBUT KAN, MASYALLAH

      Padam
    2. masyaAllah, brfkr sy mcmn blh beranak. erm Allah Maha Besar. Kun kata Allah, maka jadi lah ia.

      Padam
  2. Tok, cindai 2 dan 3 kaler apa beza fungsi tok..orgon tok ada tak utk dimaharkan..

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah akhirnya dapt juga bertap cindai. Terima kasi Tok dah semua di GB.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN