Jumaat, 15 November 2013

TRACKING KOD

Terima kaseh kerana bersama dengan kami, alhamdulillah semoga anda akan terus bersama kami sebagai pelanggan untuk jangka masa panjang demi kolekis permata dan barangan mistik rare, asli dan berkhasiat tinggi

Oleh : TMGB


1. TUAN N.ZAMZURI KL: EF 13 602 045 5MY

2. TUAN MAZUKI KLATE : EF 13 602 047 2MY

3. TUAN EDY LUMUT : EF 13 602 051 2MY

4. TUAN  A.SHAHRIL.GANU : EF 00 950 858 5MY

5. TUAN NYZAM SHAH.PENANG : EF 13 602 024 8MY

6. TUAN AMIR ANWAR.PENANG : EF 13 602 020 3MY

7. TUAN M ROZI.K NERANG : EF 00 973 517 1MY

8. TUAN RHYKMIE.KUANTAN : EF 00 970 309 4MY

9. TUAN M SOUFIE.S ALAM : EF 13 602 044 1MY

10. TUAN M FAREEZ.KAJANG : EF 13 602 019 4MY

11. TUAN RAHIZAD.KL : EF 00 973 518 5MY

12. TUAN PETER. MIRI : EF 13 602 043 8MY

13. TUAN MALEK.MELAKA : EF 00 970 308 5MY

14.  TUAN M.SAHIBUL. S.ALAM : EF 13 602 049 0MY

15. TUAN M SIRAJUDDIN.S ALAM : EF 13 602 050 9MY

16. TUAN M ZAHARUDIN.KL : EF 13 602 025 1MY

17. TUAN KHAIRANI. SEREMBAN : EF 00 956 716 4MY



Bagi yang ada order barang dengan kami semenjak 7hb Nov 2013 dan masih belum mendapat kod tracking, sila sms kami segera, takut order anda tercicir kerana sistem kami menggunakan pelayan internet, dan talian streamyz kami menghadapi masalah semenjak 13 dan 14 november 2013.... sila forwardkan semula pesanan anda ya


Kad Ahli GB dan Ahli kem belum dapat disiapkan berikutan masalah ini. ia akan disiapkan sebelum isnin ini , insyallah


8 ulasan:

  1. alhamdullilah....terima kasih TMGB dan Pn.Lica serta team GB.

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah.. alamak, sok takda org kat opis..

    BalasPadam
  3. Terima kasih tok mat,pn lica n team GB ...

    BalasPadam
  4. salam tok sy pya xde pun...dh msg kat tok kat waasap pn sy htr

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam tuan .maaf atas kelewatan, seperti sedia maklum, pada seminggu dua ini kami melakukan kem mistik di ulu bendul di mana tidak ada line tenet , kemudian setelah tamat, tok pula ke bangkok atas urusan kerja. Kemudian setelah balik ke bandar tenggara. Streamyx pula buat hal. Rupanya tm sedang menukar kabelnya...jadi termasuklah telepon rumah juga tiada fungsi . Jadi demi pelanggan tok ke tesco petang semalam dan daftar maxis 4g paling maksima kelajuan.. Alhamdulillah selepas ni pun di ulu bendul dapat semak line tenet.

      Skrg di rumah jb dekat uda utk pelanggan juga, membalas semua sms ,viber dan whatsup.. We chat... Maaf... Di 3 rangkain ni pun tok dah tak terhandle lagi. Sampai sms pagi semalam gilirannya di balas malam ini. Namun itu semua rezeki alhamdulillah... Jadi yang sms di we chat..jika boleh , sila htr di viber, antara whatsup dan viber, tok lebih selesa di viber kerana sistem viber boleh di sambungkan secara terus dgn sistem pengumpulan order kami iaitu evernote.com.

      Utk order yang akan datang segala butirannya di hantar ke 0177409490. Termasuk pertanyaan pesanan, manakala jika ada soalan major, boleh lah di hantar sms ke 0178259540 iaitu no tok sendiri.

      Jadi jika tok out station sekalipun, pesanan dan order anda akan tetap sampai pada waktunya.... Kerana 0177409490 ialah ni lica yang sentiasa ada d rumah dan dekat dengan stok.

      Apa pun , pihak kami memohon maaf kepada tuan tuan kerana kelewatan ini. Tok rasa kesal juga . Minta maaf banyak banyak....

      Padam
  5. Matur Nuwun Tok Mat & puan Alisha serta sahabat GBunian.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN