Khamis, 28 November 2013

SUDAH SAMPAI DI RUMAH




Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Alhamdulillah , tok sudah sampai di rumah dengan selamatnya petang tadi, penat juga ke Singapura nih. Namun khidmat masih diperlukan, insyallah akan ke sana semula racing racing dengan warga Singapura, pastu kena saman hehehe....

Item banyak tersangkut di rumah, ia akan di uploadkan selepas semuanya di kodkan, dan ia akan di masukkan perlahan lahan mengikut kuota , kita x boleh masukkan kesemuanya walaupun stok kami sekarang berlambak lambak dan mampu untuk diisikan penuh bagi sebuah kedai Permata. 

Insyallah .

Bagi Rakan rakan dan pelanggan Singapura, Tok dan nenek ucapkan jutaan terima kasih kerana sanggup menyediakan penginapan dan makan minum buat kami selama kami berdua di sana. Insyallah anda ke sini akan di layan sama juga.

Untuk melakukan video, ramai bertanyakan kenapa Tok x sempat buat video ?... jika anda lihat sendiri pun sekarang, Tok juga kurang berkesempatan Update blog, apatah mewujudkan video video baharu ya. Insyallah kesibukan ini akan selesai sebelum Januari 2014


11 ulasan:

  1. Alhamdullilah... Terbaik Tok.. :)
    Dtg2 lh selalu ke Singapore.. Hehe!

    BalasPadam
  2. Alhmdulillah tok. Selamat sampai dan selamat kembali beraksi di GB Tok ni...anak2 buah, kwn2 dh tgu tok tu..Pki keta ke tok turun singpore...penat tuh...rehat dulu tok.

    BalasPadam
  3. AMBOI DORANG, BARANG BELUM UPLOAD, SILA LIHAT JAM 9.00AM ESOK.... ITEM BESH MASUK BLOG BEB

    BalasPadam
  4. Welcome back tok.....

    BalasPadam
  5. alhamdulillah..selamat pulang ke kg halaman..hehehe

    BalasPadam
  6. Selamst pulang Tok Mat semoga sihat hendaknya.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN