Isnin, 18 November 2013

ROTAN BERTEMU RUAS











Alhamdulillah ini ialah item asli bukan cocok paka paku ok, kalau x percaya , silakan bawakkan RM 1000 kerumah dan potong nya di sini, kalo dalam ada paku dan plastik, tok bayar anda RM 2000 saksi semesta alam, kalo asli, maka Bayar Tok RM 1000 sahaja ok.


Ramai mencari ini, Tok pun kurang jelas apa masalah depa dengan benda alah ini, ini ialah item sekutu tok dan tok ambil darinya bagi di maharkan di sini, sudah agak lama alam simpanan tok neh.........

Apa org buat eh, tarik duit ke buat no...wallahualam


Kod Produk : Ikut Gambar
Bentuk : Rotan Temu ruas
MAHAR : RM 1000

12 ulasan:

  1. Balasan
    1. Kalau Tn mahd rizuman nak unlock, boleh je sebab saya nak ambil semua sekali....terima kasih...

      Padam
  2. Assalamualaikum tok, seperti yg saya sms kat tok untuk item nih, berapakah maharnya kalau saya nak lock semuanya sekali? Bolehlah sms saya ye tok...sekian terima kasih...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Payment done utk 4 item rotan bertemu ruas. Terima Kasih Tok Mat. Kalau ada lagi sila bgtau dgn kadar segera...Tok Mat Hebatt!!!

      Padam
    2. taniah tun jim kalau saya ad duit saya ambik semua

      Padam
    3. jangan bersedih , sahabat tok bahagian penarikan benda begini sedang usahakan lagi...usah risau...

      Sekarang kita pegang 4 guru tarik barang alam ghoib termasuk tok, segamat 1, jb 2.... harap maklum

      Kami akan sama sama membuat ritual pada hujung tahun ini , di harapkan agar mendapat brg rare

      Padam
  3. Kalau ada sape2 yg berminat untuk mendapatkan barang nih, bleh sms saya di 019-2809694....mintak maap yea tok mencelah sket..hehhe...dari no 1 sampai no 4 yea...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN