Rabu, 24 April 2024

MINYAK KASTURI COME BACK

 


Kasturi Hitam








Kasturi Kuning



Alhamdulillah semalam tok ke Jerai bersama puan kai dan Indera Yaarik anak bongsu tu di berikan beberapa item, tapi yang ini tok ketengahkan dulu.

Item ini dulu ada tok maharkan di dalam Shopee , tapi lamaaaaaaaaaaaaa ia habis stock, penjualan bagi minyak kasturi Kuning tu sebenarnya sudah melebihi dari 3000 Uniot, tapi malangnya Halaman lama di shopee itu tok terpadam, masuk halaman baharu, ada la listingnya menunjukkan lebih 900++ unit sudah termahar.

Minyak kasturi tok ni special sikit. Selain ia datang dari alam Bunian ia juga mampu menyedarkan org pengsan .

Jika kanak kanak kena gangguan asyik tak tidur malam, pakaikan ia di Dahi, dan semua sendi ..Pakai sikit je tau. Kasturi Tok ni x perlu pakai banyak, sikit je dah memadai. Sebotol ni boleh bertahan selama lebih 3 tahun jika pakai utk rawatan diri dan melebihi 1 tahun jika pakai utk bersolat. Pakai sikittt je ..ingat tu. 

MANAKALA kasturi hitam pula utk perubatan dari sihir, dan semasa melakukan rawatan org kena sihir. 

Di pakaikan sikittttt je di kening, belakang telinga dan kedua telapak tangan, di telapak tangan tu letak sikit dan usap 7x lawan jam, lalu di pegang kepada mangsa , Insha Allah bergegar mangsa tu jika kena. 

Jika nak harumkan rumah, mudah sahaja, teteskan 3 titik di tisu, dan tempelkan di belakang kipas bahagian jaring bilah tu, harum 1 rumah, kalau susah tidur juga boleh pakai cara ini. 

Untuk minyak kasturi ini , tok x buat label. Jika anda ingin jadi reseller dan buat jenama sendiri, sila pm tok 01111113044 utk dapatkan harga borong 10 ke atas. 

Hangpa ingat telaga Tok Syeikh tu boleh keluaq ayaq saja ka, hehehe. Kalau dak dulu utz salim tak buat pengkalan di situ la. 



NAMA PRODUK
Kasturi (samada hitam dan kuning )


MAHAR
RM 25 

STOCK
Cukup utk mereka yang berminat, sila GRAB di  Komen

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN