Isnin, 8 April 2024

BADAR BESI

 




Alhamdulillah berapa hari saja lagi nak beraya kan. Jadi badar besi ini tok ikhlas utk maharkan murah sahaja tanpa mengurangi kelebihannya. Khusus meraikan Syawal tidak lama lagi.

Sudah lama kita tidak di berikan BADAR BESI, dulu kalau mai musim dia banyak sampai berguni guni , berbulan bulan nak habis, lepas tu terus bertahun tak dapat lagi haha.

Badar Besi ... nama lagenda kuno yang di kekalkan sehingga ke hari ini, mana mana pun org panggilnya badar besi. Cuma badar besi ini ini di perolehi dari Pemberian Ratu Sabiqin Wife ke 3 tok di sana ( Kalau nak kira present la ). 

Badar besi ini di ambil dulunya dari kawasan Pergunungan Otak dunia


Di khabarkan di kawasan ini ada Ribuan kerajaan Besar dan Ratusan  Ribu kerajaan Jajahan serta menyimpan banyak khazanah serta kisah zaman dahulu kala sebelum zaman kemusnahan Nabi Nuh AS lagi. 

Di sebalik belahan sebuah Gunung terdapat lurah yang mempunyai ribuan Gua yang dulunya di katakan menjadi tempat tinggal Sebuah kerajaan manusia dan di kawasan itu juga menghasilkan Batuan geliga yang berkualiti bagi kegunaan mereka dahulu kala. 

Badar besi ini salah satu item yang di dapati dari sana oleh Explorer yg di tugaskan oleh Ratu 1 masa dahulu bagi di jadikan Pakaian Para Panglima dan pejuang mereka untuk memenangi peperangan melawan Kerajaan Naga dan Garuda ( terdapat dalam kisah Langkawi ) .

Vadar besi mempunyai kekuatan supernatural sebagai MEDIUM KEKEBALAN dan KEKENTALAN KULIT  menahan Luka dan cedera dari tikaman dan tembakan yang bertekanan Pistol. 

Ramai di kalangan kita ni nak cari kebal Umum... persoalannya ialah, MAMPUKAH KITA MEMILIKINYA kerana Harganya yang cukup keras untuk di miliki dan pada masa kini keberadaannya juga boleh di katakan sudah pupus di muka bumi Malaysia ini. Jika ada pun org mahu simpankan demi masa yang tidak lama lagi akan di perlukan. 

Kalau bagi tok, kebal kecemasan adalah yang paling bagus, ia hanya menekan punca kuasanya muncul apabila di perlukan dan tidak menyebabkan masalah kepada pemiliknya, berbanding kebal umum yang sudah tentu membuatkan pemiliknya menjadi riak dan takabbur. 

Pakai sebagai cincin atau di masukkan dalam pusat kemudian di ikat dengan kain sekeliling badan. In Sha Allah. 

Tok ada beberapa biji. Jadi jika ada yang berkenan untuk memiliki silakan, demi tidak mahu anda berteka teki maka tok Letak terus maharnya di sini ya. 

NAMA ITEM
Badar Besi

MAHAR
RM 220

Barang masuk poket tok semula, sorry, sapa suruh lambat



PERMAHARAN

5590 1235 8734
( Maybank )

7650 3152 81
( CIMB )

DETAIL HANTAR KE

+601111113044 


 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN