Sabtu, 13 April 2024

BIDA GELANG ZABARJAD WALI

 







Alhamdulillah Siap Gelang Zabarjad wali, tapi yang ini dari Kerajaan Kota Sokor Taku Tanah Merah kelantan. Namanya di sana Bukanlah Zabarjad wali namun Geliga Cenderawaseh api ( pulak dahhhhhh ). Lain padang lain belalang, lain negeri lain pula bahasanya. 

Namun kelebihannya SAMA. 

Baru baru ini tok bergegas Pulang segera dari kelantan , siap raya pertama tukang khas yang dah tok lantik di Kelantan sana bagi trau dalam sehari dia akan fokus buat gelang ni saja dari Batuan yang tok perolehi di Sokor Taku, siap je terus tok pulang ke Perlis sebab Mak sedara meninggal dan staff kebun tok pun berhari raya , Kalau tok tak balik naya ke haiwan haiwan peliharaan la. 

Batu ini asalnya di berikan kerajaan Sokor Pada 9hb Malam , tok sampai di sana pada Jam 4 petang, malam lepak di Sokor Taku sambil melepak bersama Kaum Bunian dan bangsa Pepari di sana. Tok mana ada kawan manusia, semua jadi mengarut hahaha. Kebanyakan org nak berkawan dengan tok kerana nakkan sesuatu, sementelah tok sendiri tahu diri tok, apa la yang aku boleh bagi kat hang aku pun harapkan rezeki dari Allah sahaja, dan kesudahannya pastilah dengan kekecewaan kedua belah pihak, Ada yg berkawan dengan tok sebab nak projek... tok bukan jenis suka guna pengaruh dan kenalan utk tujuan itu, kalau ada pun tok diam je, bukan apa. sat g jadi apa apa yang berbau najis,kita juga terpalit hahaha, kalau nak timba ilmu menarik , tok boleh ajar tapi bukan semua org dapat kerana bukan semua org ada sifat bersungguh dan tauhid kepada Allah. Semua org nak cepat sedangkan tok sendiri menjalani proses perjalanan melebihi 10 tahun untuk mencapai tahap sekarang. Sanggup ke tinggalkan anak bini berbulan bulan atau setiap bulan dan mungkin sehingga bercerai berai hanya kerana sebuah ilmu?

Kita maharkan khodam, itu sudah kira jalan paling mudah namun syaratnya mestilah kasyaf utk melihat harta benda yang ada di dalam  tanah atau yg tersembunyi, kena belajar ilmu kasyaf pula, nak kasyaf khodam ( kasyaf jin ) kena ilmu juga, satu satu ilmu bukan sehari dua. weyyy hai, nak dapat segulung diploma pun sebulan dua ke study?.. Itu pelajaran akademik, pelajaran mistik lebih lagi. Tapi...ya mungkin di usia sekarang kita belum mampu. Nanti lagi 10 tahun, 7 tahun mungkin kita sudah bersedia dari segi spiritual utk menjalani poroses ini sekaligus berjaya. 

Oklah... Di pendekkan cerita.. tok la ni tua dah , bukan boleh menaip lama lama... Nih gelang ni. Kelebihannya

Untuk menarik rezeki dari semua sudut atas izin Allah SWT

Membasmi virus 
( Gabungkan dengan set bunga antoi )

Menaikkan aura kharisma dan kredebiliti, integriti tu kena cari sendiri hahah

Paling nyata tok pakai ialah , menarik lawan jenis , sampai tok cakap ke Isteri " eh tgk tu, anak dara pun dok usha lagi " hahaha. 

Menundukkan  lawan jenis dan musuh

Kekebalan

Ada banyak lagi kelebihannya, tok malas la nak cerita sebab barang ni ada 1 saja hahaha.


Setiap butir batu ini ada Khodamnya. Malam ini tok akan pakai tidur bersama untuk mendapatkan alamat jika adanya hal hal lain padanya , In Sha Allah


Berapa tok nak lepas ni?.....

HURM....... 

Beginilah.... Minima ialah RM 100... 



BIDA DI 

 01111113044

MULA BIDA
12.00AM ( 13/4/2024 )


TAMAT BIDA
12.00PM ( 13/4/2024 )


MULA BIDA
RM 100

FAST GRAB / MAKSIMA BIDA
RM 5000

------------------------------------------

LAW BIDA

Id dan nama baru perlu buat pengesahan id dulu di 01111113044 , atau bida anda akan di padamkan , sebelum padam kita akan bagitau id tu belum sah dan tidak di kira

Bida kenaikan sen sen tak di benarkan

Tidak boleh berbual

Bayaran ANSURAN tidak di benarkan memandangkan ini item bida, Jika pemenang nak ansur ansur bidanya akan di batalkan dan di beri kepada pemenang ke dua dan seterusnya. 

Pembayaran bida adalah dalam masa 12 jam atau tidak ia di batalkan dan di berikan kepada pemenang ke dua dan seterusnya

Bagi yang FAST GRAB perlu w.app 01111113044 segera, HANYA Fast Grab di benarkan ANSURAN 


================================



14 ulasan:

  1. Semalam tok pakai, kesan yang nyata :

    1. Jadi Ghairah ( hahaha )
    2. Tidur yang tenang , tau2 pagi dah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ala kalau Tau bid td...tidur tenang yg nk...ghairah xnk haha...

      Padam
    2. Lambat ckit je masuk adui nya buat sakit perut pulak masa nak hbs xdi xde rzki,,

      Padam
  2. Balasan
    1. Tahniah Nur Muhammad,

      Sila PM tok di 01111113044.

      Kos Pos kena tambah Rm 7 sahaja

      Padam
    2. Assalamualaikum.
      Payment Done.
      Terima kasih tok & puan.

      Lewat sikit payment.. Masih sangkut di jalan. Dah lebih 10 jam.

      Padam
    3. terima kasih,besa la musim dia. tok x pi mana2 pun

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN