Selasa, 2 April 2024

GELIGA PUTERI SHANI

 


Bukan plastik, bukan juga spastik haha. 


Alhamdulillah perolehan semalam, kalau nak tau jam 3pm tadi baru tok sempat tidur sekejap. Ada lagi item lain tok berikan pada Puan Kai maharkan di blog LG dan broadcast. 

Geliga Puteri Shani , tak sempat tok nak belek belek gambar di google nak cari mana 1 yang seruipa dengan dia, tengok la kalau sempat, nak belek tu kekadang memakan masa sampai 1 jam setengah nak cari yang iras, dah muka ioras badan pulak x sama, badan sama muka pulak tak sama. Ada beberapa je yang sama 99% selama kita dok maharkan Khodam dan dewi Puteri.

BIRU: wibawa ( kelebihan alami sesebuah geliga )

Namun Pemberian Puteri Shani dari Kerajaan Langkasuka ini ( boleh di katakan sebuah kerajaan besar namun kini di bawah Jajahan Kerajaan Kota Runtuh ( Kotaruto ) Ratu Sabiqin.

Kelebihannya

Wibawa alami

Penunduk pasangan

Mempunyai energy kebiruan seperti perisai di badan pemilik

Pengasihan umum


Puteri boleh di miliki sekiranya anda kasyaf atau minima memiliki kelebihan terawangan untuk bercampur aduk dengan beliau ( faham sendiri ) .

Boleh di kerahkan berperang kerana mempunyai peruntukan ketenteraan sendiri 1 tahun 7x di gunakan bagi pemiliknya, Sang Puteri tu sendiri unlimited la. Kita yg memilik cuma 7x .

Memudahkan urusan bisnes jika banyak sangat halangan buatan manusia erti kata lain  mendapatkan kekayaan dan kesenangan dunia


TIADA PANTANGAN

Dengan syarat masa buat benda tak baik jangan di bawa batunya bersama. Biasa la manusia , tapi kalau boleh cegah lah berbuat maksiat dan kemungkaran, ikat hawa nafsu sendiri , cari jalan bagaimana utk menghalalkannya ya. :)


NAMA PRODUK
G.P Shani

MAHAR
RM 220
( Ada Free Gift Rawak )


Berikan Gambar SS semasa melakukan Permaharan ke 01111113044



PERMAHARAN

5590 1235 8734
( Maybank )

7650 3152 81
( CIMB )

DETAIL HANTAR KE

+601111113044 


 


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN