Khamis, 21 November 2019

SEPASANG KERIS JAWA BERSTATUS TINGGI ( High Profile )







Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera. 

Alhamdulillah tok kini membuka peluang kepada sesiapa sahaja bagi memiliki item berprofil tinggi ini dan item ini sudah di Sempurnakan oleh 2 guru 1 Oleh Guru di Chumphon iaitu Tuan Guru Hj Mustopha Somad dan 1 lagi oleh pemerintah kerajaan Fakir Sultan Syeikh Malakat Mansuruddin Al-Ilyas dengan menaikkan martabatnya sebagai keris kemuliaan dan martabat serta di amanahkan setiapnya 1 Panglima untuk mendampingi pemiliknya. 

Secara alaminya keris ini di hiasi dengan rangkaian batu delima asli bukan sintetik dan berkualiti terbaik , bersalut emas Keseluruhannya. Agak lama tok menyimpan keris ini bagi di sempurnakan oleh Tuan Guru Hj Pa, dan kebetulan tok mendapat kenalan baharu dengan Pemerintah Kerajaan Fakir maka tok mengambil kesempatan agar keris ini di sempurnakan lagi dengan pertauliahan dari kerajaan alam Ghoib. 

Kini keris ini bukan sahaja boleh di bawa ke dalam pertandingan keris keris peringkat daerah, negeri atau kebangsaan malah ia boleh di gunakan secara berfungsi di dalam kelebihan :

Pemiliknya di naikkan martabat dan kemuliaan di sisi manusia

Mempunyai daya aura wibawa ketika berhadapan dengan orang sekeliling , anda perlu faham bahawa wibawa adalah tajuk besar kepada penunduk, pengaruh, di segani musuh dan kawan, mudah mendapat peluang peluang, walau anda seorang yang mudah di bolak balikkan orang lain dan mudah di remehkan, dengan aura wibawa ini org tidak akan berani berbuat demikian ( dalam masa yang sama jgn menunjukkan kelemahan anda kpd mereka ) Percakapan anda lebih mudah di percayai dan ini bagus buat mereka yang bekerja  niaga di dalam bidang yang melibatkan interaksi bersama pelanggan, tok beri anda contoh paling mudah. Sekiranya anda meniagakan sesuatu namun dari segi keterampilan dan pakaian anda low, apa pun anda cakap mengenai produk anda org tidak akan mudah terpengaruh, Kecuali memang anda sudah menempa nama dalam bidang itu, anda pakai selipar pun org tak kisah dan percaya kepada anda. Namun ada juga kes kes penampilan dah bagus, cara bercakap dah bagus, namun org lain masih tidak mampu memberi perhatian kepada anda kerana mungkin anda ada pesaing lain yang lebih hebat, maka aura wibawa di perlukan di dalam hal begini. 

Isian dari guru Chumphon juga melibatkan perubatan, penjaga diri dari sihir dan gangguan jin / saka kepada pemiliknya 

Sekiranya anda ada meniagakan sesuatu dan sukar nak naik, payah nak naik, ada sahaja halangannya maka simpanlah keris ini di rumah , in Sha Allah dengan asbabnya perniagaan anda akan naik kembali .

Adakah keris ini mampu di buat penarikan wang?

Jenis penarikan yang sesuai di lakukan menggunakannya ialah kaedah yang di jalankan oleh Utz Ramlan , sentol , barang tidak hilang , malah anda juga menerima wang, cuma tok tak pasti sekarang adakah Utz Ramlan masih melakukannya. Kaedah yang dia gunakan tidak memerlukan brg tu kebal ke, boleh bergerak ke, boleh terbang ke, cukup ianya unik, cantik dan ada hubungan dengan alam Ghoib ( berkhodam ) maka ia mampu di jadikan bahan penarikan wang. 

Pembuatannya amat halus dan tok berani jamin keris keris buatan semenanjung ini masih tidak mampu menandingi keindahan buatan di tanah Jawa sana kerana dari sanalah asal usul keris .

Mahar yang ingin tok tawarkan kepada anda ada 2 jenis iaitu sepasang dan satu satu. 


Kod Produk : RISMASJAWA PAIR
Bentuk : Keris Emas Jawa
MAHAR : RM 4000 / Sepasang


Kod Produk : RISMASJAWA SATU
Bentuk : Keris Emas Jawa
MAHAR : RM 2500/ satu unit


Untuk pengetahuan anda ini ialah peluang terakhir dan habis ini maka tidak ada lagi kerana tok tidak lagi berpeluang membawanya masuk dan setahu tok sesiapa sahaja pun tidak akan dapat membawa senjata dari tanah jawa ke semenanjung. Maka ini ialah peluang keemasan anda memilikinya pada kadar terbaik, percaya tidak percaya nilai keris ini di semenanjung lebih dari RM 15,000 setelah di kira kemasan dan hiasan batu delimanya. Terserah kepada anda untuk merembat peluang ini atau tidak.




========================

CARA PAYMENT BARU

Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah

========================


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET



Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Touch N Go EWallet



Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







PUAN EKA : 0127845231

( Bonda sha berehat 6 bulan utk melahirkan cahayamata )

11 ulasan:

  1. ...lepaskan dgn saya 1 tuan 😉...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. ID TUAN MUSA SUDAH DI SAHKAN

      TERIMA KASIH

      Mazlan sila proceed Yang sebilah lagi tu. Hak lain pun ada tapi takda kelebihan dari 2 individu penting ni

      Padam
  2. Tok,keris ni dan yg mcm taming sari tu jika dibandingkan dgn badik sulawesi tok mn lg puaka?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Badik tetap nombor 1. Tanpa ini semua pun memang dah puaka gila punya.

      Padam
  3. Ok tok.menjadi idaman juga badik tu.apakan daya.tahniah tuan musa dan tuan mazlan.mengancam btl keris sepasang ni.mengidam tp xdpt.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syg tuan. Tok memang seriously x dapat dah nak bawak benda macam ni ke Malaysia . Sekali saja peluang

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN