Selasa, 12 November 2019

GELIGA PUTERI KEMASEK








































































































































Assalamualaikum wbt dan salam pagi semua. Apa Khabar?

Tok alhamdulillah sihat sahaja melainkan selepas pulang dari Tawau ni masuk je ke rumah tok di Ganu, bersin sampai nak selsema jadinya, banyak habuk, maklumlah dah hampir 1 tahun setengah tidak balik sini. 

Kepulangan tok ke sini ialah untuk memindahkan barang di sini ke Utara sana 100%. dah lama nak pack semua ni tapi masa dan keadaan tidak mengizinkan. 

Di atas ialah Perolehan Dari Puteri Kemasek Kerajaan Lingga yang mana lokasinya di minta di rahsiakan, nama Puteri kemasek ni ramai juga, di Johor dulu ada 1 , di Ganu ada 2-3 yang tok kenal dan di Banding juga ada ( hampir dengan kawasan kg org asli tu ) . 

Di atas ialah batu asli ya sahabat semua, bukan batu tiruan atau sintetik. Tok menjualnya dengan pakej combo iaitu di maharkan secara beramai ramai ( lebih 1 unit ) , kalau di kedai biasa mau cari yang ori jual pada nilai di bawah dalam bentuk combo sudah semestinya susah di jumpai kerana batu ori kini agak mahal , dan untuk memenuhi permintaan maka banyak lah pekedai gems meniagakan item dari barangan tiruan, Ya mungkin baginya pelanggan pakainya untuk hias hias sahaja kan. Jadi berbaloi juga dengan sewa kedainya yang beribuan itu di Pasaraya besar. 

Alhamdulillah Permata di atas mempunyai kelebihan di dalam :

Pemiliknya di jauhkan dari batasan,halangan dan kepayahan dengan izin Allah SWT, In Sha Allah sekiranya sebelum ini hidup selalu sahaja sangkak.. sudah minta maaf sama orang pun sangkak, sudah taubat pun sangkak.. Ya benar ujian dari Allah, segalanya Ujian DariNya, senang pun ujian, susah pun ujian. Jadi berusahalah dengan menggunakan medium ciptaan Allah SWT ini untuk menambah baikkan aura pada diri, Kita semua tahu setiap manusia itu ada auranya yang tersendiri, Mungkin pada diri anda kurang aura biru  kehijauan, Maka in Sha Allah dengan memakainya umpama Kenderaan upgrade ke Sistem Turbo. Masakan manusia sahaja pandai dan tahu upgrade itu dan ini?.. Upgrade dari Allah Taala itu lebih simple dan canggih tuan tuan. 

Bagus bagi mereka yang selalu berniaga ada SAHAJA tidak kena, mereka yang makan gaji , kerjanya asyik di pandang salah oleh Bossnya, In Sha Allah dengan kekuatan Aura dan energy mistik item ini mudah mudahan dapat membantu anda, Jika setelah berhasil, Jangan lupa bersyukur biar apa pun ugamamu , kita di ajarkan untuk bersyukur, Maka apa yang kita dapat akan di gandakan oleh Allah SWT. 

Memakai item mistik seperti ini nasihat tok pakai biasa biasa sahaja, jangan sampai " wah kalau boleh mau di pegang, mau di cium dan di minta minta dari batu ... wahai batu aku mau itu ...ini.. itu namanya sudah syirik"...minta dari Allah , minta itu doa, usaha itu batunya. Baru ada hasil, Kemudian dapat atau tidak itu harus banyak sabar dan bersyukur, kerana terkadang ada manusia yang Allah takdirkan UJI sampai MATI walau apa pun barang dia pakai, nah..mungkin di takdirkan untuk di uji sekerasnya Oleh Allah SWT kerana di sana sudah di janjikan Jannah untuk kamu.. Maka bersabar itu leboih bagus. Jangan mengeluh kerana 1 helaan nafas keluh kamu keluar maka kamu akan menaggung siksaan kepayahan dunia selama 6 bulan. Keluhan itu datang dari nafas, nafas itu ada tenaga yang amat kuat. Ya amat kuat, buktinya mudah... semua bomoh guna hembusan nak tiup di mana mana pun, Keduanya, cubalah berhenti nafas, bisa hidupkah kau Bah?. Jadi bila anda menghela nafas atas niat mengeluh, maka kekuatan diri kamu sudah keluar dan kamu akan menjadi manusia yang mudah putus asa. 

Memandangkan ia berfungsi melalui aura, maka boleh di pakai samada buat cincin, di simpan dalam bag atau di letakkan kurang 1 jengkal dari badan....mana tau mau letak di Bag Galas yang lebarnya sejengkal, maka In Sha Allah kesannya masih ada. Yakini kepada Allah, Usahanya perlu di jalankan. 



Kod produk : GPT3 121119
Bentuk : Geliga Puteri kemasek
MAHAR : RM 100


========================

CARA PAYMENT BARU

Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi
========================


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET




Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







PUAN EKA : 0127845231

( Bonda sha berehat 6 bulan utk melahirkan cahayamata )



8 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN