Jumaat, 22 November 2019

DI BOGOR

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Alhamdulillah tok sudah berada di Bogor dan sudah mendapatkan beberapa item special dan antaranya ialah buah kelapa 1001 penawar di jamin tiada di jual di mana mana dan ia di gunakan untuk menyembuhkan pelbagai penyakit berat dan ringan. Malah ia juga mempunyai kelebihan pelarisan yang tinggi, item ini di perolehi dari alam kebenaran ( bunian ) melalui sebatang pokok di sebuah desa . Namun ia cuma ada 20 biji siap di kupas. Kalau x kupas ga bisa bawa pulang doang.

Khodam botol cuma ada 3 sahaja. Maaf kerana aktiviti kali ini ke sini tujuan utama ialah melawat sahabat yang terkena stroke Dan Ada Di hospital. Sebiji sudah di berikan kepadanya buat penawar. Dia org Indonesia sendiri pun tidak tahu akan kelapa ini. Uniknya kelapa ini tidak pernah di buka dan di dalamnya ada "barang" . Barang itu samada pati isi kelapa atau buntat kelapa. Nasib siapa yang dapat. Itu bukan barang yang di belah dan kemudian di lem ( gam ) semula ya. Di jamin 100% asli atau wang di kembalikan.

Item lainnya juga ada. Tapi banyak tok ambil ialah selendang Kiyai. Banyak tu ga banyak juga ya. Mujur siapa cepat dia dapat.

Item kali ini ada bercampur dengan item penarikan dan item saudara kami di sini yang sudah siap di sempurnakan kelebihannya dengan ijin Allah SWT.

Tok juga mendapatkan ambar nabi 3 ketul, jenis jenis penumbal tanaman, ternakan, rumah , sihir ,binatang perosak Dll. In Sha Allah jenis penumbal ni pakcik bersawah pun mampu beli walau 10 unit. Murah saja kok kita mahu Maharkan.

Jenis jenis batu cincin ga ada. Cincin ga ada, keris ada tapi ga bisa bawa pulang, jata Keraton ( level Dato' Indonesia ) tok dapat tapi x bawa pulang.

Owh ya 1 lagi item pemberian alam ghoib yang di berikan untuk manusia khusus buat yang bersemangat fisabilillah penegak ugama yang memiliki keberanian tidak takut mati ada di berikan siap bersampul logo jata kerajaan alam ghoib di sini. Baju perang yang di kirimkan ke tempat kita ini hanya ada sedikit dan ia di tauliahkan sebagai pemegang panji hitam perwakilan alam goib di alam nyata.

Jika mahu tunggu gambarnya. Ya silakan. Namun bila tok sudah sebut di sini maka permaharannya langsung bermula . Boleh terus PM bonda akan maharnya seperti biasa dan akan dikirim kan sebelum 28hb November 2019. Maharnya seperti di bawah bagi semua item yang di sebutkan:


1. Kelapa penawar dan pelaris 1001 macam
RM 500

2. Penumbal segala macam
RM 30

3. Sampul kiriman Tantara Sabil ghoib
RM 477


Silakan. 

25 ulasan:

  1. Assalam tok ayah, grab 2 unit
    Kelapa penawar dan pelaris 1001 macam

    BalasPadam
  2. lock 2 penumbal segala mcm tok

    BalasPadam
  3. Salam tok.. Lock 2 unit segala macam..

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum Tok, nk tanya khodam botol kali ni tok dapat jenis apa ya tok? Maaf banyak nar bertanya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt. Jenis panglima dan puteri. Tapi maaf tuan. Tok terpaksa tinggalkan last minit sebab bagi tok dah sendat sangat sebab bawak balik 2 benda besar. Keduanya memang super power persugihan kekayaan. Satu darinya di kirim buyer pada nilai rm 5000.

      Jika ada sesiapa mahu silakan pada sama nilai. Jaganya dengan bagi makan telor rebus. Tapi org Yg amik ni kena kursus pendek dulu dengan tok . Tok kena ajar dulu cara bawak yg betul Utk elak syirik.

      Padam
  5. ...👍👌 bolehkah Tok, ambil 1 utk jaga kedai?? 😁...

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah tok sudah sampai lapangan terbang antarabangsa Penang. Terima kasih kepada semua pihak yang memberi laluan dan mempermudahkan urusan tok. Semoga di berkati Allah . Tunggu kehadiran akan datang. Tok akan bawakan khusus untuk anda semua sesuatu yang bagus

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN