Isnin, 17 Jun 2019

TASBEH SUDAH DI PEROLEHI









Tasbeh Kiyai Haji Lebar 70,000 Kuasa
RM 510





















Tasbeh Kiyai Haji Lebar RM 250






Alhamdulillah Tasbeh yang di pohon sudah berjaya di dapatkan baru sebentar tadi. Ni baru tadi jam 3.25am. Terima kasih kepada 2 pelanggan yang memohonnya, ia akan di hantarkan esok ya.

Baiklah, tok akan review semula serba sedikit tentang tasbeh ni. Tasbeh Kiyai Hj Lebar kekuatan 7 kerajaan 70,000 jemaah khusus pemusnah sihir dan pelaku sihir dengan izin Allah. Selain itu, ia juga adalah sebagai memperingati murid yang telah syahid.

Tasbeh ini akan menjadi ketakutan kepada ahli ahli sihir yang menyalahgunakan ilmu mereka untuk kesenangan dunia dan penyembahan kepada iblis.


Dengan itu Juga Tok Mengistiharkan perang kepada mana mana Ahli Sihir yang memuja Syaitan dan Iblis tidak kira yang pernah, atau tidak pernah menganggu kami dan kepada mereka yang meminta bantuan dari penyihir bagi menyihir saudara saudara seugama mereka sendiri. 

Dengan Kerjasama Sahabat Tok Kiyai Haji Lebar dan Sahabat sahabatnya yang lain insyallah Tasbeh Kuasa 70,000 Jemaah ini akan di keluarkan secara terhad sebanyak 3x setahun 1 tahun sekali dan 33 utas.. Yang membawa Maksud 1 Tahun 99 Utas Tasbeh Kuasa yang akan di keluarkan. 

Sampai bila?.. Berapa tahun? Adakah cukup 1 tahun , wallahuaalam. Tapi Buat masa ini baru di hantar 1 dan akan di hantar selebihnya 32 Utas Pada masa terdekat sahaja. 


AMARAN

Tasbeh ini 70,000x ganda lebih berkuasa dan lebih berat dari Tasbeh Kiyai Haji Lebar yang biasa. Tok Menegah mana mana individu yang ingin memaharkannya hanya untuk Koleksi, Untuk suka suka, Untuk zikir Biasa biasa.. Jika Untuk Tujuan itu, Maka silakan Membeli Tasbeh yang ada di jual di pasaran, Yang bernilai RM 10,000 pun ada di pasaran . 

Tasbeh ini hanya untuk mereka yang suka berzikir dan kerap berzikir, setiap kali zikir di lakukan pada bilangan 1001 ke atas, 1 Penumbal Sihir akan di hantarkan kepada 1 penyihir yang ada di kawasan berdekatan atau di dalam Negara. 2001 Zikir, 2 Penyihir akan terkena tumbal ini dan seterusnya. Malah ia boleh di niatkan ingin di tuju kepada orang yang anda kenali sebagai penyihir. 

Anda tidak boleh menggunakan Tasbeh Kuasa 70,000 Ini bagi menumbal org org yang tidak bersalah atau ianya akan berbalik kepada diri anda sendiri. 

Kegunaan lain sama dengan Tasbeh Kiyai Haji Lebar, cuma kekuatannya berbeza dan pertambahan kegunaannya yang automatik ( penumbal 1001 ) 



Untuk Tujuan:

Menjaga Dan memelihara Tasbeh ini tidak jatuh ke tangan org yang sewenangnya




13 ulasan:

  1. asalmualaikum tok mcmana saya nak dpt kan tasbih ini..boleh grab

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam wbt. Boleh tuan. Bg nama berbin atau Binti Ibu ya. Ada 2 jenis ni, yg maharnya rm510 ke rm250? Klau mau dua2 pun boleh. Ia xbasi. Boleh diturunkan pula pd anak2, in sya Allah.

      Padam
    2. Tuan whatapp bonda Jj 0178259540 ya. Bg nama sana.

      Padam
    3. Bonda..apa beza yg 510 dan 250

      Padam
    4. banyak beza

      sat tok letak link page lepas di gambarnya ya. klik saja nanti

      Padam
  2. ya Allah tok, Item favourite saya, sejak firstly keluar dlu...saya hanya perhati saja,nak Milik tu mmg ada tok.. saya tggu masa sahaja tok..harap ada rezeki saya tok.. mcm ada seru ni hahaha

    BalasPadam
  3. Assalam tok.nk tanya berapa lama tempoh permohonan utk dapat TKHL 70K Kuasa?teringin pula

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt, tgk pada diri kita, ada yang 1 bulan, ada yang 1 malam, ada yang 3 bulan paling lama baru nak dapat. kebanyakan ialah kurang 7 hari

      Padam
  4. Alhamdulillah..terbaik tasbih tkhl kuasa 70k ni.pernah seorg guru tua dr bintulu menegur aura yg kuat dtg dr pouch beg sy ni(mmg sy bawa ia kemana2 terutama outstation).sy senyum je.hanya yg memilkinya dgn izin Allah akan merasa kelebihan & asbabnya..inshaa Allah.terima kasih tok.Al fatihah buat arwah maslan.semoga rohnya dicucuri rahmat & ditempatkan dikalangan para solihin..Amin

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum. Macamana cara utk dapat tasbih tkhl 70k.

    BalasPadam
    Balasan
    1. W. Salam wbt tuan. Hantar Kan pembayaran ke nombor akaun Di atas. Kemudian hantarkan

      Nama
      Alamat
      Nama barang

      Ke 0178259540

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN