Isnin, 24 Jun 2019

PERMINTAAN MINGGUAN OFFLINE

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Berikut tok wujudkan halaman Barang permintaan yang paling banyak di tanya oleh pelanggan Offline kami pada setiap minggu. Jika tidak ada maka tidak akan wujud halamannya ya. Pada minggu ini ada 3 item yang kerap di tanya pelanggan kami secara offline :

1. Langgalam / Naga Leklai ( Stoknya Keluasan 1 Negeri ) 

2. Al-Quran Istanbul ( SOLD OUT ) 

3. Masbaga ( Masih berbaki 12 Tempat )

4. Tasbeh Kiyai ( Masih berbaki 29 Unit )



Barang Permintaan ini boleh kami atau reseller kami guna untuk menekankan di pasaran masing masing, sebagai contoh di Shopee, anda boleh beli marketing adds pada halaman yang ada item ini, contohnya Al-Quran istanbul kami sudah kehabisan stoknya, jadi katakan Tuan Sharom atau Tuan Jebat masih ada stok ini maka bolehlah di tekankan penjualannya di Internet dan juga halaman pemasaran lainnya. 

Manakala bagi pelanggan di sini yang ada pelanggan sendiri boleh memaharkan item permintaan yang masih ada di dalam stok kami untuk di maharkan semula kepada pelanggan mereka.

Buat masa ini paling Ngetop ialah Tasbeh Kiyai Haji Lebar 70,000 Kuasa dan Juga Dana Ummah Masbaga. Dana Ummah ini anda boleh jual semula kerana pembeli yang perlu menulis nama mereka di kertas khusus. tidak perlu memohon atas nama . Jadi tidak timbul kerumitan di situ, Tasbeh pula bebas, boleh akad nama atau tidak, bezanya ialah jika akad nama anda, maka ia tidak boleh di jual / di beri kepada mereka yang bukan sedarah sedaging. 

Langgalam juga kami punya stok 1 Negeri ( Sudah ada yang menyaksikan ) lagi untuk di habiskan In Sha Allah. 


Silakan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN