Sabtu, 8 Jun 2019

GELIGABUNIAN KEMBALI BEROPERASI





Assalamualaikum wbt semua dan salam sejahtera


Kami sudah kembali dan akan beroperasi seperti biasa bermula Esok 9hb , semua item anda akan di hantarkan esok hari termasuk item di shopee... yang beli di shopee tu jangan lupa bagi feedback terbaik, nanti ada hadiah bagi pembelian kedua. 







4 ulasan:

  1. Kena masuk kan lg tok item best dlm shopee tu...baru best shoppeeeeee

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha.. sebenarnya shopee ada masalah dengan item Mistik Ekstrim tuan.. takat batu bata boleh la, masuk witch craft , depa akan terbitkan sekejap saja, kemudian depa akan delete. termasuk duit sukarno, rasanya tokey shopee tu tak kenal apa dia duit sukarno.. itu bukan matawang... dalam shopee tak boleh jual matawang. masalahnya wang sukarno bukan matawang.. ia di kira sebagai koleksi duit lama.

      Drg juga ada kuota kalau beberapa kali kita terlanggar syarat2nya, akaun kita akan halimunan dari carian pelanggan selama hampir 1 bulan.

      Dulu dalam lelong kena buat verifikasi, kemudian fee dia mahal sangat.

      Fee shopee kenakan kepada peniaga ialah 10% dari jualan.. actually agak tinggi juga kepada peniaga, so dah la jual murah, fee mereka ambil pun tinggi. bayangkan?..actually sapa yang untung sebenarnya?. merekalah.. shopee.. hanya sediakan platform dan law mereka sendiri.. barang org punya, duit org punya, mereka makan tengah tengah.

      Padam
  2. Kira ny untung ciput la tok...baik kat blog tok lg...mudah n murah.

    BalasPadam
  3. Taniah and terbaik

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN