Sabtu, 27 April 2019

LARAK CENDERAWASEH PUTIH








Alhamdulillah batu larak Cenderawaseh Puteh ini tok perolehi dari Kerajaan Pelangi kebetulan tok ke sana untuk mengubati penyakit sihir yang di kenakan kepada diri tok sejak sebulan yang lepas. Sihir tersebut yang bernama santau angin tidak dapat memasuki secara penuh dan atas izin Allah ia cuma menyerang tok di waktu malam sahaja dari luaran. Kepada yang mengirimkan, kiriman salam dari Bapa mertuaku kepada mu dan in sha Allah terimalah nasibnya tidak lama lagi, berputar putar mencari jalan untuk memasuki tubuh tok namun Alhamdulillah perlu diingat selama mana pun diri ini tetap sentiasa berhati hati. Ingin tok pesan bahawa dunia ini sudah tidak lama lagi keamanan , demi kepuasan kamu masih memikirkan bagaimana nak menjatuhkan seseorang?... akalan anak kecil sahaja, kita seharusnya membuat persiapan untuk menghadapi kemungkinan kemungkinan yang bakal berlaku seperti peperangan, kelaparan, dan penindasan namun masih ada manusia yang hidupnya nak memuaskan hatinya sahaja. melucukan. 

Geliga di atas kegunaannya untuk perisai  sihir 

Dengarkanlah wahai umat manusia, sesungguhnya Allah Mengutuskan segerombolan Malaikat bagi membantu Peperangan Rasullullah SAW dan di dalam sebuah kitab lama menerangkan bahawa di akhir zaman kelak di mana berlakunya perang Maha Besar dan dasyat antara umat islam dan puak puak kafirun , para bangsa Ghoib juga akan keluar dan ikut membantu. Bahasa bahasa yang menyatakan untuk meninggalkan kasih sayang kepada saudara semuslim di alam lain kerana kita di zaman moden hanyalah kata kata nista dari mereka yang bernama musuh islam yang mana mereka takut untuk menghadapai peperangan yang melibatkan orang orang alam ghoib yang berada di samping muslim. 

Kaum Yahudi menggali terowong di bawah Masjidil Ansar bagi mendapatkan Kitab Sihir di Kuil Nabi Sulaiman AS agar mereka dapat menggunakannya untuk membuka gerbang kerajaan kerajaan kafir Jin dan membantu mereka. 

Sekiranya kita melupakan mereka di alam sana ( alam Ghoib ) yang mana mereka bernama muslim maka di mana semangat Blood Brothers kita tuan tuan.

Perlu di ingat Kafirun yang di perjelaskan Oleh Allah ialah mereka yang Islam Namun Sebenarnya Bukan Islam, Para Kufur , Para Munafik. Nabi Memesan bahawa janganlah kamu memerangi bukan islam yang menghormati islam, namun perangilah mereka yang kafir... ada beza di mana bukan islam yang tidak memerangi islam dan kafir?.. Ya semestinya ada perbezaan. Kafir di dalam islam tiada lagi syurga buat mereka sementara yang bukan islam belum tentu tidak akan menjadi islam di Hujung hayatnya tuan tuan. Jangan kita salah anggap cina , india, sikh, siam yang sekarang bukan islam itu tidak akan islam . Mungkin di hujungnya dia mendapat hidayah mengucapkan Syahadah. Namun.. perhatikan.perhatikan saudara saudaramu sendiri yang ada di sampingmu yang hari ini mengaku islam... Apakah pengakuan mereka benar atau mereka adalah Orang orang yang kufur kepada Allah SWT?.

Alhamdulillah sudah beberapa kali tok di sihir , malah ada juga penyakit fizikal yang tok alami ini di ubatkan oleh mereka yang bernama saudara saudara seugama yang berbeda Dimensi, tok tidak pernah melupakan mereka , sekiranya kita tidak melupakan mereka adakah mungkin mereka akan melupakan kita, dan begitu juga sebaliknya. 

Di zaman ini ketika kita masih di ambang ke amanan, ketika kita masih ada kuasa untuk membeli peralatan persiapan, ketika inilah masa yang sesuai. bukannya ketika sudah kena, ketika sudah di timpa malapetaka baru kita sibuk sibuk ingin mencari alatan bantuan untuk keselamatan diri dan keluarga.  

Bukan di akhir zaman ini kita nak menyihir saaudara seugama kita.. kalau ada ilmu, gunalah ilmu santau tu menyantaukan pemimpin yang zalim, Nah.. katanya hebat benar?. Santaulah para Jewish, sihir lah para Nasrani.. kenapa?.... tidak ada kuasa untuk menyihir mereka?... maka jelas jin belaanmu sebenarnya bukanlah sebaik yang kamu sangkakan melainkan jin belaanmu itu juga adalah tali barut Dajjal. Maka kamu menggunakan perkhidmatan mereka , adakah kamu wahai para penyihir adalah pengikut Dajjal yang Tersembunyi?... jika kamu masih bermimpi ada syurga buatmu.. maka itu cuma Day Dreaming... Allah berfirman Bahawa Satu satunya dosa yang tidak akan Di ampuni ialah Dosa Syirik, Nasihatku.... Ambillah tali, dan jerutlah lehermu, kerana sesungguhnya tiada guna lagi kamu wahai penyihir hidup di atas muka bumi ini melainkan beban pula kepada mereka yang membelamu. 

Baiklah. kembali kepada geliga di atas. 

Item di atas berguna sebagai perisai sihir

Pelarisan niaga dengan izin Allah SWT

Ada sebuah fungsinya yang tok tidak dapat korek untuk di dedahkan di sini, in Sha Allah pemakainya akan mendapat tahu dengan sendirinya. 


Ingat pesan Tok, Syirik yang paling jelas ialah Memberi sumbangan di media media Tell Lie Vision dan kemudian di bangga banggakan. Kalau dulu patung2 berhala di banggakan, kini patung berhala hidup pula yang di banggakan , itulah syirik yang jelas nyata.. mungkin akan ada yang bertanya benarkah tindakan memberi sumbangan di khalayak umum, cek sebesar gajah masuk ke media massa itu syirik?... Aku bukanlah ustaz Ugama secara resminya. maka tidak salah kamu sendiri bertanya kepada Ustaz ustaz bertauliah apakah benar menayangkan sumbangan cek besar gajah di media itu sebuah perbuatan yang jelas Syirik. Maka selepas itu baru kamu tahu, siapa sebenarnya yang syirik sejelas jelasnya, dan ingat terakhirnya tok pesan... Dosa yang tidak akan Allah ampunkan ialah SYIRIK... 

Dulu manusia memuja muja, membangga banggakan berhala , berhala siapakah lebih cantik, lebih gah, di puji puji dan di jaga dengan baik. Di era itu berhala ini boleh di hias dengan cantik dengan warna dan cat, di zaman ini berhala berhala punya uang sendiri untuk memperhiaskan dirinya kelihatan cantik melalui sihir mekap... yang hodoh mampu menjadi cantik, yang tua mampu menjadi muda, kemudian di puji puji, di puja puja sehingga membuatkan manusia lain leka dan asyik sehingga berimaginasi untuk memiliki mereka, SIHIR... itu lah SIHIR yang jelas. 

Di sebutkan oleh Rasullullah SAW bahawa Seorang isteri di HARAMKAN sihir ke atas suaminya kecuali dengan 1 sihir iaitu berhias hias di hadapan suaminya, Nabi menyatatakan bahawa bersolek dan berhias itu ialah Sihir. Perlu diingat Sihir adalah sebuah perkataan kepada " merubah sesuatu dari azali kepada benda yang lainnya "...samada ia sihir yang di gunakan untuk kebaikan atau untuk keburukan, itu adalah di atas pertimbangan akal seseorang. 

Kepada Penyihir tok.. selepas selesai semua pesanan ini , kamu melihat tali ingin menggantung diri namun kamu tidak berani untuk berhadapan dengan Allah, maka kembalilah kepada Allah dengan sebaiknya dan jadilah Hamba Yang baik , Tok doakan kamu di berikan pengampunan ke atas pengorbanan yang kamu lakukan di atas bumi ini, In Sha Allah.... kerana melakukan perbuatan sihir ini seumpamanya seperti manusia yang tidak takut kepada Allah dan KemurkaanNya.


Kod Produk : LCSEHTIH 19419
Bentuk : Larak Cenderawaseh Puteh
MAHAR : RM 111



Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamirkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







BONDA SHA : 0127845231

3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN