Isnin, 8 April 2019

2 BIJI PIL KAYANGAN UNTUK DI MILIKI

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

1 SOLD OUT

BAKI 1

Nampaknya tok tidak dapat lagi berahsia dari anda bahawa semasa tok di Kemboja tok memperolehi Pil Kayangan sebanyak 7 Butir dan 5 darinya sudah tok maharkan kepada offline dan beberapa kenalan dari Kalangan VIP di Malaysia.

Ada lagi 2 dan tok berasa amatlah tidak adil tok tidak memaklumkan kepada anda di sini Memandangkan ada saudara di GBunian ini pernah bertanyakan kepada tok. 

Pil Kayangan atau nama pasarannya sebagai Ambar Nabi... bagi yang soleh dan solehah jangan marah ke tok pula bila tok kata ia nama Ambar Nabi, ada kisahnya  yang di ceritakan Arwah Guru tok dulu.. beliau pun baru 1 tahun meninggal dunia. 

Sebelum anda nak marah tok, anda kena tahu ada 1 pokok namanya POKOK SUSU NABI Yang mempunyai khasiat herba, apa dia pokok ni, cari google sendirilah, sat g kalau tok letak gambar kata tok mereka reka gambar pula. 

Jadi pada nama saja takda masalah pun, namun Ambar Nabi tu ada kisahnya dan kisahnya tu ... haish... anda ada guru Tariqat tak?... tanya guru anda di dalam Gua Hirak ada ambar nabi dan asal usulnya ambar ini. tok tak mau cerita takut sat g ada yang kata tok memandai mandai, zaman leni tak boleh memandai mandai bang, tok bukan bodoh.. zaman leni org ketik je jari kat google , Pluppp terus keluar info sekelip mata berdasarkan kepada kelajuan tenet anda lah. 

1 SOLD OUT

BAKI 1

Pil Kayangan ini sebuah pil yang di canai dari sebuah ambar khusus yang tok sendiri jaga dan pelihara atas amanah Guru. Itu yang tok simpan. 

Namun beberapa hari lepas tok memperolehi pil kayangan/ambar nabi ini melalui perolehan mistik dan tok yang sedang kurang modal ni apa lagi, terus whatsapp kenalan2 VIP yang memang dah lama menunggu benda ni, Alhamdulillah dapat la duit nak belanja sampai ke Burma ni. 

Bakinya ada 2 sahaja dan maharnya tetap sama, tok tak kira VIP ke orang biasa ke, maharnya tetap sama , dan memang x boleh adjust dah, kalau nak adjust, jawapan tok ialah its better tok jual kepada 2-3 Kenalan VIP lagi yang sedang menunggu tu. 

Pil Kayangan ini tok sendiri ambil untik awet muda, untuk memulihkan organ dalaman, urat belurat minta maaf na.. urat belurat dan organ buatannya Allah jadikan dari bahan lain, Urat kena makan ubat urat tok jual tu na. 

Nak awet muda , kekal nampak baby face macam tok neh, In Sha Allah boleh mengambilnya. 

Cuma ada 2 sahaja , Barang masih dengan tok. So kalau nak tengok gambarnya rindu ka apa, sila whatsapp Bonda JJ 0178259540, tapi bukan sekarang, actually nombor tu whatsapp di kedah, simnya di Burma sekarang hahahaha... tok ingat nak tarik balik nombor whatsapp 0178259540 tu ke simnya . So tunggu sat, esok tok adjust sebab tok belum ada alat nak congkehh simkad tu, jarumnya takda , then nak masukkan dalam hp bonda, sementara ni nombor tu whatsappnya di kedah, sementara simnya dalam HP tok sendiri, sebab tu hangpa call tok tak angkat, naya ke hangpa.. 1minit RM 5.00 kena caj .. tok mana tau.. 

Mahar Pil Kayangan Tu ialah RM 1000 satu, siap kos pos dalam Malaysia tau, so maharnya tak sampai Pun RM 1000 tu, belum tolak kos pos bagai.... tapi kan..... kalau tok tolak dengan Jutawan Cina Hongkong, agak agak berapa tok boleh dapat?... ke drg sembelih tok dulu untuk mencurinya hahahaha...siapa tak mau jadi Immortal beb....paling tak melambatkan ketuaan...kalau larat beli kolagen seumur hidup, beli ler... .. Ok ... Jumpa lagi


1 SOLD OUT
BAKI 1

Wassalam... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN