Khamis, 11 Januari 2018

GELANG KURUS






Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera. Alhamdulillah apa khabar semua, ayah menulis lagi malam ini, hahaha..bonda hangpa tu pantang ayah mula, dia dok suruh sokmo ayah yang menulis , aih. 

Alhamdulillah ayah sudah selamat sampai ke Negeri Perlis bersama 5 Staff ayah di sini. Dan beberapa lokasi sudah di kenal pasti untuk di tempatkan mereka sebagai tempat tinggal. Alhamdulillah semua proceed berjalan dengan lancar sampai ke hari ini. 

Di atas ialah gelang kurus badan... alhamdulillah ramai yang dah berjaya menguruskan badan mereka dengan memakai gelang ini, tak perlu buang duit berkali kali beli produk kurus yang mahal mahal tu, jalan alternatif ni banyak, cuma kita saja lah , pada kita nak perabeh duit ka atau bijak berbelanja .

Cincin tak berapa ayah nak syorkan kerana benda tu di jari takut kelak jari yang kurus bukan badan,, haha, gelang boleh tahan sikit kot. 

Ada 1 sahaja. barang kita boleh buat banyak, tapi nak dapatkan gelang tu lah..kalau ada.. mudah buat, kalau takda, bagi ayah Rm 1000 pun memang x boleh buat. 

Pakai sahaja, dan insyallah , Macam makan ubat pun kena berserah kepada Allah, sama juga gelang, lepas pakai berserah kepada Allah SWT, In Sha Allah.

Kod Produk : GRUS 2118
Bentuk : Gelang Tangan
MAHAR : RM 250

Promo Untuk anda 
RM 140


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB







BONDA JJ : 0127845231










Mr Chai : 0178259540







6 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN