Ahad, 14 Januari 2018

AKIK PUTIH
































Nama biasa orang panggil ialah Akik Putih, namun nama sang pemberi ialah Tok Tepak dan ia di perolehi di kawasan kerajaan Yang berada di Ulu Pueh Hulu Kuala Berang.

Alhamdulillah ia di gunakan di dalam Perubatan dan juga mempertahankan diri dengan kelebihan Halimunan dari musuh ibaratnya musuh tidak perasan kita di sesuatu tempat. Ia juga mempunyai kelebihan luar biasa yang tidak setanding dengan jenis batunya iaitu Menangkis Sihir lawan atau jurus kebatinan lawan. Kalau dalam gelanggangnya tak perlulah mencabar. Ada rahsianya.

Sebagai Seorang pengamal Ilmu bela diri tok mengetahui rahsia ilmu kebatinan melayu yang hanya merangkumi di dalam gelanggang sahaja , maksudnya boleh di test, jika di luar hanya dalam keadaan darurat sahaja. 

Sekiranya ada orang mencabar anda di gelanggangnya, ajaklah dia bertarung di luar gelanggang walau 1 kaki jaraknya dengan kawasan gelanggang dan keduanya pula.. jangan anda berasa marah namun penuhkan niat anda hanya untuk mengajarnya, senyum sahaja.. 

Kebatinan jurus hanya mampu terjadi sekiranya pihak lawan Dalam keadaan marah dan tertekan. Sekiranya tidak.. Jurus Tahap dewa sekalipun tidak akan mampu menumbangkan kita. 

Batu ini membantu anda untuk cool down di mana perasaan amarah anda sukar di tunjukkan / di tonjolkan sebagai salah 1 pertahanan kepada diri anda sendiri.

Ada 2 perasaan yang mampu menjayakan Jurus jarak jauh / kebatinan / pukulan angin

Teruja / excited

Dalam Keadaan marah


Sekiranya anda ada 2 perkara ini ketika mereka meminta anda memukul anda untuk persembahan, buangkan 2 perkara ini, dan sekiranya mereka berkata... KAMU KENA MARAH.... Maka Jawablah... AMARAH ITU DATANGNYA DARI HAWA SYAITAN. Maka hadapilah ia dengan tenang dan senyuman. 


Semacam juga dengan teknik Memukul botol tak mengena... anda perlu menumbuknya dengan fokus dan tenang, pasti mengena. 

Sekiranya anda dalam keadaan TERUJA dan MARAH lenggok badan anda semasa melakukan pukulan itulah yang akan mengagalkan tumbukan anda. Jika kita lihat anak anak muda bergaduh, selalunya Tumbukan sulong itulah yang menyasar kerana ia di sertai dengan amarah yang keterlaluan sehinggakan tumbukan itu mudah menyasar dari sasaran.

Ingatlah Pesan Tok Mat G.Bunian ini... sekiranya anda di cabar dan di suruh marah, Maka Jawablah dengan sopan... Sy umat Islam , Sabar itu separuh dari Iman, Maka Amarah itu dari hawa syaitan.. kenapa saya perlu memukul musuh dalam keadaan terlalu marah sedangkan taktik peperangan sendiri menyarankan kita menahan kemarahan agar taktik peperangan STABIL?....

Tengok apa reaksinya


Kod Produk : AP 2118
Bentuk : Akik Putih Hikmat
MAHAR : RM 60

Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB







BONDA JJ : 0127845231










Mr Chai : 0178259540







1 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN