Isnin, 27 Julai 2015

RAW BATU KURSANI























Raw Batu Kursani...... Sebagai Website yang bertindak sebagai pembekal... so u need to understand item begini kita tak jual mahal dan walaupun hits blog ini hampir mencecah 5.8 Million... masih ramai di luar sana yang belum mengetahui kewujudan blog GB ini... dalam analisis kami, hanya Baru sekitar 1.2 Million rakyat Malaysia yang pernah melawat blog ini dan selebihnya hanya Klik n Hits.... its same u know that....

Apa kelebihan batu kursani...?..... off course ia untuk kebal darurat... jika ada selebihnya maka ia maybe just to provoke... its ok... that's business plan... i know it... i just know :p

Kod produk : RAWBKURSANI 26715
Bentuk : Raw
MAHAR : RM 30

14 ulasan:

  1. A'kum tok,saya nk tanya kalau saya nk tempah batu kursani ni cam cincin geliga sarang ular tok tu yg bentuk lonjong tu kos nyer berapa tok siap ngan canai skali,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. urusan cincin dah jadi bisnes Baz tuan... sila tanya dia, tok x campor lagi urusan tu, tak boleh handle banyak sangat kerja

      Padam
  2. silakan lock tuan tuan, jika tok x balas pun ia sah selagi tiada org pertama yang lock, tok juga memerhati ....always

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah tok..saya nak kongsi sikit pengalaman saya memakai geliga sarang ular yg saya beli dari tok...benda ni terjadi malam tadi..memang real story..not dongeng story..this happen to me...masa tu saya nak pi beli beger...kebetulan ada 2 awek ni...elok2 saya sampai je kedai tu..dorang asik duk pandang2 saya je...saya pun cek la seluar saya..kot2 lupe nak zip ke...tgk ok je...tapi mmang dorang kerap pndang saya..naik malu saya tok..sebelum ni sebelah mata pun xmo pndang....lepas tu ade lak org gila dtg...kawasan umah saya mmang bnyak org gila dngan penagih...tapi yg buat saya hairan..selalu nye org gila tu tejerit2 bila pndang org..tapi masa die dtg dekat saya..dia senyap..die tatap mata saya jap..pastu die trus blah dari situ...selalunye time2 gitu debar gak jantung saya tok....tapi ni saya x rasa pape..debar pun x..org ckp mcm hati kering la...masa tu mmang saya x teringat yg saya ade pakai cincin sarang ular ni..sampai je rumah baru saya teringat....tu yg saya trus buka blog tok nak kongsi ape yg terjadi pada saya mlm ni...mcm tok ckp..semua nya berlaku atas izin Allah...ape2 pun tok punya item mmang the besttt..sebab saya sendiri yg alami perkara tu..... ^_^

      Padam
    2. Sorry panjang sgt..hehe..tgh excited menaip.. :D

      Padam
    3. Alhamdulillah, syukur pada allah.... itu ucapan tok untuk tuan... moga mendapat lebih banyak manfaat lagi

      Padam
  3. Payment done..sent to evernote soon

    BalasPadam
  4. boleh bagi lebih detail pasal batu kursanini yak tq

    BalasPadam
    Balasan
    1. https://geligabunian.blogspot.my/2012/02/batu-kursani.html

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN