Khamis, 9 Julai 2015

GELIGA BULAN RAJA PENGANYER UDANG GALAH




































































































































Ada Pengguna terdahulu bilank, ia mampu ke atas ikan laut Juga, wallahualam


Berapa Lama Nak Tunggu Mende Alah ni?.. Hah Jawab ....huhuhu.. Lama.... 

Ni Lah antara Stok lepas raya yang tok sasarkan akan di masukkan ke dalam Blog... siapa yang bertanya Tu Hari Tentang geliga Bulan, Tok Pun lupa dah sapa dia, tok minta maaf, bukan sorang memesan.. ramai. Ni pun kalau dorang tahu ia keluar selamat la, kalau x ..habiss...

Geliga Bulan Penarikan asli ini Tok nak keluarkan lepas raya sebab nak Hold Pasaran... bukan nak tekan harga , tidak.. tapi biar sekali page ni keluar , ia habis terus... x nak hold lama lama, namun tu lah memandangkan ....uhukkk sedih bila pikirkan balik, tok dah Jem di utara selama 6 Minggu..... 

PANTANGAN baik mistik atau Sains Luar sana, Ia tidak boleh di pakai ketika bulan mengambang, dan puncanya sudah di ketahui... jika di pakai pada bulan mengambang, pulak anda pakai bersama batu lain atau ada dalam poket permata lainnya, habis semua energinya di sedut kemana tak tau lah, Geliga Bulan, Batu Bulan, Moon Stone... berupaya menyedut energi badan kita dan memancarkan ia secara halus sebagai aura......dan tok dok kaji lagi bagaimana ia mampu menarik udang galah... udang galah suka cahaya ke?..setau tok,sotong kan?... tah la...


Ok lah... Bagi yang sempat saja lah ya

Kod Produk : GB017715
Bentuk : Geliga Bulan asli
MAHAR : RM 150

Promo Idulfitri : RM 120

Tok keluarkan ia semua... nak dapat pula bila, wallahu

23 ulasan:

  1. Assalamualaikum..tok..saya lock deposit 6A yer..terima kasih

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. salam..sy unlock 2a dn 4a..utk tuan nusantara dn tuan keramat putrajaya...3a ttp sy lock..kita kongsi rezki..tak mau masam muka...naaa

      Padam
  4. Lock 4a tn azizi. Tak kan lock sampai 3 sekali kot. Betul tak tok

    BalasPadam
  5. Lock 6A tok. Payment mcm biasa PayPal nanti sy info tuan baz. Tq

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Payment da buat tok.
      (Unique Transaction ID: 1W777970RM893751J)
      Saya sudah whatsapp tuan baz. Terima kasih.

      Padam
    3. Tn. Rudy..saya sudah lock 6A...lain kali sila rujuk ulasan diatas dahulu sebelum buat bayaran..dalam blog ni ada undang-undang..jika sudah lock orang lain kena tunggu 3 hari baru boleh grab jika tiada payment..jangan peningkan tok atau baz..juga peringatan untuk orang baru disini...harap faham..terima kasih

      Padam
    4. Salam tuan Nusantara , sy minta ribuan maaf. Saya terlepas pandang. Itu silap saya. Sebagai tanda maaf yg seikhlasnya, saya boleh pos semula barang itu ke tuan selepas saya terima nanti. Maaf, ini silap first time saya. Tak pernah jadi sebegini. Maaf tuan Nusantara.

      Padam
    5. Saya maafkan..Tak apa lah...Saya lepaskan item ini pada Tn.. Tn. tak perlu poskan pada saya..Cuma saya harap berhati-hati jika nak lock di lain masa...Terima kasih..

      Padam
    6. Mashaa Allah. Terima kasih tuan. Lega rasa hati saya. Sekali lagi saya minta maaf. Saya akan pastikan ini tak akan repeat2. Semoga Allah berkati hidup tuan. Ameen.

      Padam
  6. Alhamdulillah.. Sume boleh bincang.. Ha tn nusantara.. Tn azizi da lepaskn 2A kat tn 2.. Hehe.. Tahniah semua.. Hehe..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN