Isnin, 13 Oktober 2014

MANI GAJAH TERUNA














Alhamdulillah, ini ialah Mani Gajah Teruna. 

Untuk Pengetahuan tuan tuan semua, mani gajah Teruna tu hari amat mudah sekali nak dapat dan di atas ialah Stok lain yang bukan datang dari Raw yang sama . Maksud Tok di sini ialah Stok lama hari tu dah pun habis, Stok di atas ini ada sebiji ni lah..... Membawa maksud, MGT dah tak ada lagi dalam simpanan Tok Mat GB dan sukar nak dapat lepas ni.

Mani Gajah teruna ialah Sejenis akik yang berasal dari Fosil Air Mani Gajah Teruna yang Pertama kali Melepaskan maninya dan tersisa di dalam tanah.

Bagaimana mengetahui ia adalah Fosil Mani Gajah , sudah tentu ada caranya dan cara itu kami tidak ajarkan kecuali kepada beberapa pelanggan tertentu sahaja dan setelah mengetahuinya nyata sekali Kami telah kehilangan mereka sebagai pelanggan kami kerana mereka pula mampu mengenal pasti jenis mani gajah dan sudah tentu di dalam sistem network perniagaan, kami kehilangan pelanggan hahaha.

Bagaimana mengetahui ia adalah mani gajah teruna, sudah tentu kerana adanya likatan organik merah di dalamnya...ke tu warna daun kering ? hah

MAni Gajah Teruna mempunyai aura... mai mana aura ?... datangnya ialah dari proses penghabaan Larva bumi dan matahari ( Natural Heat Treatment Below & Above ) selama jutaan tahun dan ia sudah pasti sesuatu yang unik bagi sebuah permata jika anda mengetahui akan kejadiannya...ia bagaikan 1 keajaiban untuk kegunaan manusia.

MGT amat bagus auranya sebagai penarik pasangan, Pengasehan umum dan pelarisan sederhana..... erm... bab ni nampaknya maybe tok akan buat video..biarlah berkali kali cakap.... mungkin dalam percakapan terbaharu akan ada penambahan kan. kerana pemahaman kita akan bertambah maju dari hari ke hari akan sesuatu perkara melalui berfikir 


Kod Produk : MGT 121014-450
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 450

RM 306

6 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN