Isnin, 6 Oktober 2014

DELIMA PENARIKAN BENTONG ULU GANU



































Alhamdulillah kita masuk kembali ke item penarikan, ini ialah batu delima , kekerasannya ialah 9 MOH Scale. 

Item ini diperololehi semasa pembukaan gerbang di sana melalui jarak jauh sahaja tanpa pergi jauh ke dalam hutan bentong itu, dan memang selepas habis semua urusan pindah ini tok dan ipar akan masuk ke dalam sana barang 3 malam untuk meninjau akan misterinya Hutan Bentong ulu Ganu.

Alhamdulillah ia berguna sebagai :

Pengasehan

Penaik aura dan menstabilkan aura permata lainnya di jari anda

Melembutkan Aura Agar serasi dengan anda

Bagus buat perjalanan darah anda

Sudah di masukkan dengan kekebalan darurat secara isian


Kod Produk : D5 BENTONG 26914-120
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 120

RM 80



7 ulasan:

  1. Salam..tok..kalau saya nak lock yg ni dan batalkan lock yg lain boleh x tok..saya nak lock D5 Bentong 2A

    BalasPadam
    Balasan
    1. unlock hanya masuk hari ke-2 lepas lock, jika sudah masuk hari ke tiga, x boleh lagi unlock tuan

      Padam
    2. Hari jumaat saya lock D5 Jamilah.. Maknanya saya boleh unlockkan tuan.. Saya nak lock D5 Bentong 2A.Pembayaran saya telah lakukan pada hari jumaat hari tu..saya bank in 100..

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Tok..maaf atas kekeliruan saya..jikalau D5 jamilah tidak boleh diunlock..saya hanya lock D5 jamilah..jika boleh di unlock..saya ingin mengambil D5 bentong 2A..harap maaf atas kekeliruan yg terjadi.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN