Rabu, 26 Februari 2014

DELIMA BURMA STAR






Kod Produk : DBS2502-100
Bentuk : Permata
MAHAR: RM 250

RM 90 ( Fix dah )


Alhamdulillah, pemberian delima ini adalah sesuatu yang istimewa, ingin di maharkan pada nilai RM 250, namun di sebabkan harini tok baek hati dan murah hati jadi tok maharkan dengan nilai ini. Kat tempat laen susah nak dapt mahar macamni. Ada star pulak. Kt dalam gambar ni tak nampak star nya sebab penataan cahaya kurang.

Insyallah mempunyai aura sejati sebagai :

Penaik seri
Menjaga aliran darah
Penunduk dan kerezekian


20 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Tuan Khairi.. Saya tidak nampak lock Tuan Khairi.. Sebab kat post Tn "Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang".

    BalasPadam
  3. Tidak mengapa Tn. bukan rezeki saya. terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Taun Firdhaus, semoga di murahkan rezeki Tuan Firdhaus, sy lock 1a dan 3a sbb ada sahabat saya yg nak kannya. kalau tak dah saya unlock untuk tuan.

      5A blm ada pemiliknya, tuan blh lock 5A jika mahu

      Padam
    2. ehem2.. unlock utk pokcik la tuan.. 1A tu.. boleh? ehem

      Padam
  4. Assalaamualaikum wbt para sahabat sekelian. Pada saya ade lebihan PERMATA DELIMA GB utk dimaharkan. Berhajat? Sila sms/whatsapp saya di 0173890829 atau email saya panglimahitam313@gmail.com. Tq. Wassalam.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN