Jumaat, 30 Ogos 2024

KHODAM HITAM PANGLIMA JIN TERKUAT DI NUSANTARA

 Bismillahirrahmanirrahim dan salam sejahtera buat semua di hari jumaat yang penuh berkah ini... 


lama juga tok muda tak update mengenai permaharan khodam di blog ini ya memandangkan kami semua amatlah sibuk . seperti anda sedia maklum , blog legasi kini sudahpun dikenali banyak orang samada dalam dan kluar negara .. blog ni memang terkenal dengan permaharan khodam sampaikan beberapa hari lepas ada seorang professor dari Australia dan dia berasal dari Malaysia dan sudahpun menetap disana selama 39 tahun . tok tak tahu sangat detail mengenai buyer tu sebab dia banyak berurusan dengan Puan Kai . nnti tanyakan puan kai tu pun kalau dia nak bagitahu yelah kan tu privacy customer. siapa pun customer tu, memang kita akan rahsiakan detailnya . Ramai ja orang kenamaan termasuk menteri menteri pun , tapi kita tak pernah dedahkan .. nak buat apa dedahkan .. ye idok ? katanya nprofessor tu memaharkan khodam sebab nak buat eksperimen . dan dia kata susah nak percaya tapi kena percaya benda ghaib sebab ianya susah diramal dan susah untuk difikirkan dengan logik akal . itu sahaja yang dia cakap . selepas tu, dia ucap terima kasih .. itu sahaja . masa sebelum tok ke Paka tenpohari, ada juga perawat dari pusat rawatan tersohor dan juga merupakan poendakwah bebas yang famous yang memaharkan item khodam jenis panglima ni . katanya untuk tujuan merawat orang .. terima kasih diucapkan .. 

baiklah , back to the issue, mengenai khodam panglima yang tok ingin memaharkan ini... 









KHODAM HITAM PANGLIMA JIN TERKUAT DI NUSANTARA ..
 

Tok ceritakan sedikit perngalaman tok masa kat kelantan tu hari .. masa tu tok dengan puan kai dan anak2 dalam perjalanan ke tanah merah untuk beli pampers anak habis.. sekitar jam 11 lbih .. ada iblis yang melintasi kereta tok . dan secara tiba tiba anak tok yang reti bersilat tu, mochi terus muntah teruk sampai habis basah baju mak dia... haha . boleh tahan kuat juga binatang tu.. masa tu muka puan kai dah pucat dah risaukan anak2 . tok pulak kat sebelah terkejut tengok muka dia . pucat macam hantu hahaha.. tak takut hantu tapi takut tgk muka dia . hahaha.. ni kalau puann kai yang cerita ni , bersungguh laa dia semangat tuu bercerita potpet potpet.. lepastu nasib baik lah masatu , anak2 semua senyap dan seolah olah memahami situasi .. semua senyap dan diam ., termasuk anak tok yang 3 bulan tu . mata ja terkelip kelip . 


tiba tiba... 

pop ! bunyi macam bom tapi tak kuat . rupanya ada satu bebola api yang terbang dekat dengabn kereta tok . m,asatu keadaan jalan tu gelap gelita . keliling pokok getah dan jalan tu memang terkenal dengan accident terbabas maut .. memang gelap . mulut tok memang x duk diam dah .. terus tok panggil si Dia.. masa tok panggil si Dia tu, bebola api terus berpusing laju gile dan kuat dan secara tiba tiba bunyi dentuman yang kuat . semua orang terdiam dan depan mata kepala tok sendiri , tok nampak percikan api yang banyak gugur ke jalan .. memang jelas nampak .. anak2 pun nampak .. tapi takdak apa anak tok semua, ada pelindung masing2.. 


tok ni jarang nak guna khodam ni . sepanjang hayat tok baru guna tiga kali . pertama , masa di Desaru . masa tu tok guna untuk alih kilat . kalau hampa dgr , konfem kata tok khayal . tapi itulah disaksikan oleh 9 orang SAKSI . 3 orang saksi merupakan orang ternama di Malaysia dan ada juga tok guru tok sendiri ... disaksikan dengan nyata ... 

kali kedua masa di Tasek beris sekitar 6 tahun lalu.. tok akan guna bila terdesak sahaja .. kalau ada anak kecik ataupun kalau khodam yang ada tu x mampu untuk melawan.. selalunya tok akan guna khodam2 yang hampa duk mahar tu lah .. haktu pun dah kuat yang ni apatah lagi...

Dulu masa kat Desaru, ada orang nak mahar khodam hitam ni , tapi tok takmau juai lagi sebab m,asatu tgh kaya raya banyak duit.. buat apa nak jual kan.. haha.. dan orang yang nak maharkan itu merupakan salah satu daripada 9 saksi .. dia nampak dengan mata keopala dia . tapi orang tu dah ,mninggal accident 5 tahun lepas . terbabas langgar lori ayam .. 


yang ini , kalau sesisapaa kasyaf anda memang tidak bernasib baik . byukan apa, takut terkencing . dia punya pakain pun dah gerun .. kalau yang belum klasyaf, alhamdulillah laa. ke hampa nak tengok ? buat apa nak tengoikn ? ckup nikmati sajalah .. 



Kod produk : KHITAMPJIN
Bentuk : PIL / GELIGA / CINCIN 
Kuantiti : 1 pcs
MAHAR : RM 5000



Maybank

509017609403





Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Puan Kai  ATAU Cik Diela Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan group paduka 





PUAN KAI 
0178259540 / 01111701048






CIK DIELA 

0127845231  

1 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN