Jumaat, 30 Ogos 2024

Batu Pemagar

 



Ada yg bertanyakan Tok mengenai pemagar kedai. 

Tok sudah sediakan 2 jenis... 1 tu nampak lekeh sangat, botol separuh air dan di dalamnya ada item yang di jampi, di mana jika pencuri nak menceroboh ia akan nampak lautan, jika ia nampak kedai dan masuk, bila keluar dia akan nampak laut yang luas.

Yang di atas ialah Item yang tok resetkan dan jadikan isian, menggunakan Ilmu Tok Janggut, tok menjadikan ia sebagai pemagar dari pencuri dan Gangguan makhluk halus, antaranya sihir dan jin menumpang. 

Item di atas cukup di masukkan dalam sebuah botol dan kemudian di tanam. Tak perlu masukkan air... atau boleh juga bekas kecil...bukan apa. ke depan nak pindahkan senang... nak tanam camtu ja pun boleh je, tapi nanti nak cari balik susah la kan. 

Item ini sebenarnya perlu dua, tapi depan mata tok tadi cuma ada sebiji batu ni saja, jangan risau...kalau nak dua , empat enam. ada banyak lagi batu gelioga dalam bag arwah Bonda JJ yang tok g ambil di ganu tempohari. 

Mahar?

Jangan risau, kita sekarang dalam mod nak meringankan beban dan dalam masa yang sama kita juga terbeban di sini hahah takpa, jangan risau, rezeki Allah Luas. 


NAMA BARANG
Geliga Pemagar

KELEBIHAN
Pemagarn dari pencuri dan jin


MAHAR
RM 77.25
( Termasauk Kos Pos )


Untuk order ini sila PM nombor tok 
01117447688


Maybank
509017609403

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN