Rabu, 17 April 2024

IBU DUIT ( 100 )

 




Alhamdulillah selesai ritual tok di Bukit Jerneh semalam, ritual yang di jalankan selama 3 malam, Asalnya tok ingin memohon dana ummah namun Dana Ummah tidak di buka lagi Jadi tok gunakan peruntukan yang di berikan kepada Tok untuk belanja sendiri 2 hari RM 100.

Ibu duit ini kita panggil dulu sebagai Ibu duit bunian dan ia mempunyai 2 sifat gandaan , ganda 5 atau ganda 10. Ganda 10 tok x sediakan kerana memerlukan masa 5 malam ritual, jadi tok sediakan untuk ganda 5, ni pun dah cukup aih... bukan nak buat business international kan?.

Ada kes lepas dalam dana ummah, seorang customer yang meniaga cucur di tepi jalan, tok nasihatkan dia ambil not 10 ganda 6 dulu, dia kata nak ambil not 50 ganda 6 ( 6 adalah maksima dalam dana ummah ), akibatnya customer terlalu ramai, produk pula habis, akibat customer kecewa barang jualan habis mereka ke kedai sebelah dan berterusan  begitu.. umpama macam dana ummah tu dia beli ke pesaing sebelah.. hurm... tu yang kata..jangan tamak..nanti rugi. Beli yang gandaan kecil dulu, dah maju dan dah tambah produk jualan barulah di tambah gandaannya , itu cara yang betul... pergi berubat pakar pun bukan sekali jumpa pakar kan, kena follow up lagi. Ingat tu.

Cukup di pakai ( bawa ) sahaja ke mana anda pergi. 




LARANGAN

Larangan memaharkan bagi mereka yang memaharkasn lepas tapi tak dan beberapa hari mereka dah belanjakan semula ibu duit bunian ini, mereka tidak di benarkan memaharkan lagi item ini. 

Kepada mereka yang berbuat maksiat seperti Zina, anda boleh memiliki tapi efeknya tiada, jadi tidak berguna juga. 




Ibu duit ini hanya berguna bagi mereka yang ada usaha dan istiqomah sahaja.


NAMA PRODUK
Ibut Duit Bunian

GANDAAN
5x

MAHAR
RM 507



PERMAHARAN

5590 1235 8734
( Maybank )

7650 3152 81
( CIMB )

DETAIL HANTAR KE

+601111113044 


 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN